NoisyPepper Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Noen som har forslag til dipp man kan kjøpe til Sørlandschips og gulrot? Eller annet potetgull som går spesielt bra sammen med dipp? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Kesam + valgfri Maarud? Litt kjedelig kanskje, men syns holiday er god jeg. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Kesam + valgfri Maarud? Litt kjedelig kanskje, men syns holiday er god jeg. Er holiday pulver som skal blandes med rømme? Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja, det stemmer. Er det med kesam eller annen rømme? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det er bare å ta det man liker best. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 ^ Naturell yoghurt funker også. Litt sunnere, selv om det uansett er veldig mye salt i pulveret... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg stemmer også for vanlig rømme med holiday. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Mmmm, Holiday pulver, vanlig rømme og Kims Potetgull! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Har dere prøvd ostepop og holiday dipp? Det er himmelsk! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 "Holliday" smaker bra, men det er litt som sauseposepulver, en sammensatt ferdigmiks. Jeg skulle likt å ha bedre kontroll på kryddersammensetningen. Er det noen som har en oppskrift på wn "Hollyday"-lignende kryddermiks man kan lage selv? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 "Holliday" smaker bra, men det er litt som sauseposepulver, en sammensatt ferdigmiks. Jeg skulle likt å ha bedre kontroll på kryddersammensetningen. Er det noen som har en oppskrift på wn "Hollyday"-lignende kryddermiks man kan lage selv? Har en, har ikke smakt den selv da, men: nebl.blogg.no/1323088187_en_sunnere_holidaydip.html Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Fungerende link. Personlig synes jeg at å finhakke et hvitløksfedd eller to og røre det inn i et beger med rømme sammen med litt Maldonsalt, sort pepper og olivenolje gir en veldig god rømmedressing som fungerer veldig bra også som dipp. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hun kategoriserer det som "en sunnere Holiday-dip", men bruker Seter-rømme? Det er ganske så hinsides spør du meg. Fett kan gjøre underverker, men seriøst? Baconsvor dippet i Seterrømme? Lavkarbo er det kanskje, men alt annet strider i mot. Bruk heller Tine ekstra lett rømme, eventuelt Original Kesam. Du kan jo helt klart bruke enda magrere produkter, som naturell yoghurt eller mager kesam. Personlig syns jeg dog det da begynner å smake kunstig og kjedelig. Vanlig kesam og ekstra lett rømme inneholder nok fett (ja det er faktisk fettet som gjør det lille ekstra) til at jeg velger disse produktene, fremfor naturell yoghurt og mager kesam. Samtidig som de holder fettmengden nede på et fornuftig nivå. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Om man synes Lettrømme er for fett, men vil ha litt fett for smakens skyld, slik som herren over her, så er også Lindahls tyrkiske yoghurt et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå