Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen 'slår seg av' og vifta går bananas, noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem med at datamaskinen 'slår seg av' (skjermen blir svart, og den eneste muligheten til å få brukt maskinen igjen er å slå den av og på), og mens dette skjer går vifta helt bananas. Dette skjer når jeg spiller det jeg vil kalle litt mer krevende spill. Den klarer seg helt fint når jeg spiller Garrys Mod, Trials og Minecraft, men den slår seg vrang når jeg spiller DayZ Standalone, Middle-Earth; Shadow of Mordor og Borderlands: The Pre-Sequel. Jeg har kunnet spille DayZ Standalone før uten dette problemet, men det er i de siste ukene at dette har oppstått.

Det kan være drivere som ikke er oppdatert, eller som ikke snakker sammen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal feilsøke eller fikse problemet jeg har.

• Windows 7 Home Premium, Service Pack 1, 64-bit
  • Intel® Core i7-3770 CPU @ 3.40GHz
  • 16 GB Minne
  • NVIDIA GeForce GTX 660

Som dere ser bør jeg kunne kjøre disse spillene på lav kvalitet uten problem. Any thoughts?

På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper at det er støv i en vifte eventuelt en kjøler som har løsnet, Mest sannsynlig på skjermkotet. last ned furmark å kjør det for å se om du klarer å gjenskape problemene, om du ser at kortet blir veldig varmt over 70 grader så ville jeg tatt en titt på skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...