Mystiplix Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg har nå gått fra android til ios8 (iphone 6). Nå legger iconene seg automatisk mot venstre, og det virker ikke som det er mulig å sette iconet akkurat der man vil ha det. Noen som kjenner til en app eller muligheten for å skru av autoarrange? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Må jailbreake og installere f.eks Gridlock for å få til det, så vidt jeg kjenner til. 1 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Må jailbreake og installere f.eks Gridlock for å få til det, så vidt jeg kjenner til. Er det seriøst ikke mulig å velge hvor du vil ha ikonene? Lenke til kommentar
Mystiplix Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Wow! Er det mulig?! en så enkel sak å skru av antagelig (for utviklerene) Helt merkelig man ikke kan velge hvor man vil ha ikonene.. det har man kunnet siden windows 3.1.. noen andre som vet noe? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen som vet? Lurer også på det samme. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Leser dere ikke svarene dere får? Det går ikke. Du kan endre rekkefølge, men du kan ikke plassere de akkurat der du vil - feks i nedre høyre hjørne. Med jailbreak går det, men det kan medføre noen andre ulemper - så les og tenk gjennom det først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå