Gå til innhold

Både abstrakt og konkret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Synes dette ble stilig:-) Likte plasseringen av lykta og den markerte røde vertikale linja som karosseriet lager. Nettingmønsteret som er på grill/sideplate gir også en fin effekt. Lyssetningen kler bildet godt, så ja, dette kunne jeg lige (som vi sier på Sørlandet)

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

"Stram" og fin komposisjon, og både form og farger bidrar til at dette bildet blri et blikkfang ! :)

Refleksjonene i lykteglasset gir inntrykk av at veteranbilen

(for det er vel det ?) er parkert foran et hus mot en mørk kveldshimmel, og dette elementet pirrer nysgjerrigheten.

Ideen med å plassere bildet i ramme er god, og jeg tror dette bildet vil kunne være en pryd på veggen ! :)

Vennlig hilsen

Albert..

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

"Stram" og fin komposisjon, og både form og farger bidrar til at dette bildet blri et blikkfang ! :)

Refleksjonene i lykteglasset gir inntrykk av at veteranbilen

(for det er vel det ?) er parkert foran et hus mot en mørk kveldshimmel, og dette elementet pirrer nysgjerrigheten.

Ideen med å plassere bildet i ramme er god, og jeg tror dette bildet vil kunne være en pryd på veggen ! :)

Vennlig hilsen

Albert..

Kan dessverre ikke hjelpe deg med hva dette er, Albert.

Jeg sjekket externdisken jeg lagrer RAW filer på nå, men den går bare tilbake til 2012 og dette er fra 2011 så det ligger bortstua på en eldre disk et eller annet sted.

Roar

Lenke til kommentar

Kunstnerisk komposisjon, med flotte linjer og kurver. Lyset treffer også veldig godt. :) Et lite pirk, du har en lysende stripe på toppen av lykta, som fortsetter ned i grillen, denne kunne du ha dempet noe. Ellers var det ikke mye å sette fingeren på her.

Mvh Melvin

Lenke til kommentar

Kunstnerisk komposisjon, med flotte linjer og kurver. Lyset treffer også veldig godt. :) Et lite pirk, du har en lysende stripe på toppen av lykta, som fortsetter ned i grillen, denne kunne du ha dempet noe. Ellers var det ikke mye å sette fingeren på her.

Mvh Melvin

Jo, jeg ser den når du nevner den uten at jeg synes den skjemmer så mye for jeg bryr meg ikke så mye med halo heller.

I tidligere dager hadde jeg kanskje prøvd meg på den. men ikke nå med de ustødige poliofingra mine for nå er det slik at jeg prøver å lure meg unna for vanskelige ting da jeg veit at muligheten for å det blir verre er så absolutt til stede. Der ligger nok noe av grunnen til at mange bilder havner i den digitale sandkassa framfor å bli vanlig foto.

For meg er foto bare noe jeg bruker tia mi på istedenfor å glana på TV eller i veggen. Ser ofte TV halve natta likevel.

Roar

Lenke til kommentar

Mvh Melvin

Jo, jeg ser den når du nevner den uten at jeg synes den skjemmer så mye for jeg bryr meg ikke så mye med halo heller.

I tidligere dager hadde jeg kanskje prøvd meg på den. men ikke nå med de ustødige poliofingra mine for nå er det slik at jeg prøver å lure meg unna for vanskelige ting da jeg veit at muligheten for å det blir verre er så absolutt til stede. Der ligger nok noe av grunnen til at mange bilder havner i den digitale sandkassa framfor å bli vanlig foto.

For meg er foto bare noe jeg bruker tia mi på istedenfor å glana på TV eller i veggen. Ser ofte TV halve natta likevel.

Roar

Skjønner. Men må si at du er den som har de mest givende kommentarene inne på dette fora, så jeg tror nok at foto gir deg mye positivt.

Mvh Melvin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...