Gå til innhold

Flytte iTunes library til iCloud Drive?

Anbefalte innlegg

Har tenkt på dette nå siden introduksjonen til iCloud Drive - er det mulig i det hele tatt? Min oppfattning av iCloud Drive er at det fungerer på samme måte som Dropbox (som jeg nå har, men har flyttet alt til iCloud Drive).

Nå har jeg importert en del FLAC-til-m4a-konverteringer som ligger på NAS-en min til iTunes, så er usikker på hvor akkurat de filene ligger men, er det bare for meg å flytte innholdet i "/Users/joachim/Music/iTunes/iTunes Media" til iCloud Drive-mappa, hvor nå enn denne ligger og så sant bytte filbanen til iTunes library-et i iTunes?

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau har kjøpt 200GB.

iTunes Match er jo et alternativ ja. 249kr i året eller noe slikt.

MEN, hvordan i allverden får jeg åpnet filene mine fra iCloud Drive på iOS? Jeg tenker ikke på Pages og Keynote og slike apper, men for eksempel hurtigbåtrutetabellen jeg har i PDF? Det er jo ikke noe browser noe sted som jeg kan finne vertfall.

Lenke til kommentar

Jau har kjøpt 200GB.

iTunes Match er jo et alternativ ja. 249kr i året eller noe slikt.

MEN, hvordan i allverden får jeg åpnet filene mine fra iCloud Drive på iOS? Jeg tenker ikke på Pages og Keynote og slike apper, men for eksempel hurtigbåtrutetabellen jeg har i PDF? Det er jo ikke noe browser noe sted som jeg kan finne vertfall.

Jeg bruker Evernote til å lagre/synke artikler og lignende som PDF mellom MBP og iPhone/iPad. Fungerer utmerket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...