Gå til innhold

Allan Broch leverer brev til banken - annullert krav pga UCC (gjeldende verden over).

Anbefalte innlegg

Jeg akter ikke å bruke mer tid på å diskutere med stråmenn, det vil si personer som må be andre om å kommentere mine innlegg for å kunne svare. Diskuter etter dine egne meninger eller be kompisen din om å registrere seg selv.

Du får diskutere med virkelige stråmenn, sånne med fødselsattest som gjør de til "ekte" medlemmer av systemet.

MUST WATCH Crown, Laws, Birth Certificate Scam, Strawman reverse engineered and exposed Pt. 1/3

http://www.youtube.com/watch?v=5xxld2jVGNM

Meet Your Strawman!

http://www.youtube.com/watch?v=ME7K6P7hlko

http://www.nomoretyranny.org/strawman.htm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NB! Dette er kommentarer av en bekjent som jeg forhører meg med.

"Dere" skal bare være glade for at noen i det hele tatt gidder å bruke tiden sin på å diskutere et slikt tema. Jeg tviler sterkt på at dere blir møtt med samme tålmodighet andre steder, og spesielt ikke i rettsystemet når den tid kommer.

Dette er bare starten på en rekke åpenbaringer inne korrupsjon og svindel som har pågått alt for lenge.

Fødselsattesten, rettsystemet, banklån-svindelsystemet...

Det vil ta tid, men det er i gang.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme du lurte meg godt her. Jeg trodde faktisk det var et snev av forstand igjen i deg (i motsetning til Allan og Ingunn), men hvis dette gir en indikasjon på hva du velvillig sitter og stapper inn i hodet ditt, da er du å anse som langt mer fortapt enn jeg trodde. Jeg trodde faktisk det kunne gå an å snakke deg ut av galskapen. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Lykke til.

• Liker 5
Lenke til kommentar

"Dere" skal bare være glade for at noen i det hele tatt gidder å bruke tiden sin på å diskutere et slikt tema. Jeg tviler sterkt på at dere blir møtt med samme tålmodighet andre steder, og spesielt ikke i rettsystemet når den tid kommer.

Dette er bare starten på en rekke åpenbaringer inne korrupsjon og svindel som har pågått alt for lenge.

Gi beskjed når disse "åpenbaringen" faktisk viser seg og får konsekvenser for oss andre. Så får dere leve i frykt for systemet resten av livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Clink: er du enig i at du er forutinntatt avvisende til dine debattmotstanderes innlegg, mens du noe blindt sluker argumenter fra andre siden? Du ser det, ikke sant? Er det en måte å undersøke og danne deg meninger du er komfortabel med?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme du lurte meg godt her. Jeg trodde faktisk det var et snev av forstand igjen i deg (i motsetning til Allan og Ingunn), men hvis dette gir en indikasjon på hva du velvillig sitter og stapper inn i hodet ditt, da er du å anse som langt mer fortapt enn jeg trodde. Jeg trodde faktisk det kunne gå an å snakke deg ut av galskapen. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Lykke til.

Du har i så fall lurt deg selv.

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på svar clink

Om sentral bankene i verden bare kunne trykke opp penger i uendlige mengder, hvorfor trykket ikke da Hellas opp nok euro til å redde seg fra konkursen i kjølvannet av den økonomiske krisen?

Hele denne diskusjonen har utviklet seg til en eneste stor farse. Ingen i sine fulle fem tar da dette tullet alvorlig

Endret av crii
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om sentral bankene i verden bare kunne trykke opp penger i uendlige mengder, hvorfor trykket ikke da Hellas opp nok euro til å redde seg fra konkursen i kjølvannet av den økonomiske krisen?

Sentralbankene er ikke på nasjonalstatenes side, men å regne som parasitter, i likhet med resten av bankvesenet. Parasitter tar av og til livet av vertsdyret, før de beveger seg over på en ny vert.

Lenke til kommentar

Fordi Hellas ikke hadde egen valuta, men Euro. En mulig løsning som bel diskutert i Hellas, var nettopp å løsrive seg fra euro, for så å trykke penger. Les også om devaluering.

Lenke til kommentar

Clink: er du enig i at du er forutinntatt avvisende til dine debattmotstanderes innlegg, mens du noe blindt sluker argumenter fra andre siden? Du ser det, ikke sant? Er det en måte å undersøke og danne deg meninger du er komfortabel med?

Ikke enig med deg naturligvis.

Lenke til kommentar

Nei, for vi har jo ikke slaktet alt av påstander du har kommet med så langt, uten at du av den grunn ser at påstandene er feil. Din metode er bare å slenge ut nok et dokument eller påstand, og leve videre i troen om at du har rett. Ikke akkurat en bombe at du er uenig i dette også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke enig med deg naturligvis.

Er du sikker?

Hva om du leser gjennom tråden på ny, og ser på din reaksjon til alle svar du har fått, på de om lag 100 forskjellige spørsmålene - og merker deg at du ikke har akseptert ett av dem, uansett hvor sannsynlig, logisk, saklig, usaklig usannsynlig eller ulogisk det er - så lenge de strider mot det du trodde FØR du startet tråden, til tross for at du gjentagende innrømmer manglende bakgrunnskunnskap - er du da fortsatt ikke enig i du er litt forutinntatt til svarene som kommer?

Hvis ikke - kan du i det minste ha rak nok rygg til å innrømme at du ikke vil komme til å akseptere noe som helst vi kommer med, så lenge det strider mot Broch/Ingunns/meningsfellers syn? Og at det derfor er lite poeng å debattere med deg(det er ingen vits å debattere med noen som på forhånd har bestemt seg for å ikke endre mening, uansett hva)?

Endret av toth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi Hellas ikke hadde egen valuta, men Euro. En mulig løsning som bel diskutert i Hellas, var nettopp å løsrive seg fra euro, for så å trykke penger. Les også om devaluering.

Jeg vet selfølgelig hva devaluering betyr, grunnen til at jeg spurte var for å se hvilke konspirasjonsteorier Clink ville diske opp med :p

Jeg er forøvrig dønn enig med toth i at det er håpløst å fortsette denne diskusjonen så lenge clink ikke en gang vil reflektere over våre synspunkter, for å gå litt tilbake til roten i problemet, lånet til Ingunn Røiseland er legitimt på alle måter, at hun viser til en amerikansk lovparagraf som ikke en gang er hjemlet i Norsk lovgivning er i mine øyne helt håpløst, og om du blindt tror på alt hun og andre konspirasjons teoretikere sier uten å en gang vise ett fnugg av kritikk eller å i det hele tatt bry seg med å kryss-sjekke det som kommer frem ja da tror jeg nok du Clink er den som er mest lurt av alle her i denne tråden

Allerede på barneskolen lærte jeg det at jeg ikke altid kunne stole på det som ble skrevet på internett, noe jeg sterkt kan anbefale at også du gjør heretter

~crii

Endret av crii
Lenke til kommentar

Jeg vet selfølgelig hva devaluering betyr, grunnen til at jeg spurte var for å se hvilke konspirasjonsteorier Clink ville diske opp med :p

Jeg er forøvrig dønn enig med toth i at det er håpløst å fortsette denne diskusjonen så lenge clink ikke en gang vil reflektere over våre synspunkter, for å gå litt tilbake til roten i problemet, lånet til Ingunn Røiseland er legitimt på alle måter, at hun viser til en amerikansk lovparagraf som ikke en gang er hjemlet i Norsk lovgivning er i mine øyne helt håpløst, og om du blindt tror på alt hun og andre konspirasjons teoretikere sier uten å en gang vise ett fnugg av kritikk eller å i det hele tatt bry seg med å kryss-sjekke det som kommer frem ja da tror jeg nok du Clink er den som er mest lurt av alle her i denne tråden

Allerede på barneskolen lærte jeg det at jeg ikke altid kunne stole på det som ble skrevet på internett, noe jeg sterkt kan anbefale at også du gjør heretter

~crii

Når jeg gikk på barneskolen så fantes det ikke noe Internett.

Vel, det fantes et Arpanett, men ingen ante hvordan dagens hverdag skulle bli og "internett" var et totalt ukjent begrep. Ikke at jeg hadde hørt om Arpanett den gangen, for det var et prosjekt i regi av forsvaret (Kjeller ved Lillestrøm var jo inne i bildet som en node).

At du fikk oppfordringen om ikke å stole på alt på Internett var et greit råd, men det gjelder så mange andre kanaler i mediehverdagen også. En bedre formulering ville være "ikke stol på alt du hører".

Noen tror selvfølgelig at jeg gjør akkurat det, men det må de få lov til å tro.

Siden jeg startet tråden med å ta opp UCC-registreringene, så poster jeg denne, som er relevant i den sammenhengen.

https://www.youtube.com/watch?v=nViljCxQ1rE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...