AfterGlow Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Microsoft med ny løsning for små berøringsskjermer.Nå blir det enkelt å skrive på smartklokkene Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jaja.. hver sin smak. Snart skal en vel skrive på lommenoka og. Eller sende sms fra skoen.. herregud. Savner Nokia 3110'en min. Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Trodde først det var denne løsningen de hadde kommet til, før jeg så videoen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Synes det er et "smart" triks. Veldig ofte man får SMSer hvor man skriver maks 5 bokstaver i retur, da er jo dette kjekt. Spesielt når man er opptatt med andre ting.. Lengre SMSer så sier det vel seg selv at det går raskere om man tar opp telefonen. Ser ut som Microsoft kom Swype og Swift Key i forkjøpet her ja. hehe. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jaja.. hver sin smak. Snart skal en vel skrive på lommenoka og. Eller sende sms fra skoen.. herregud. Savner Nokia 3110'en min. Du kan alerede skrive på lommeboka, har hatt den muligheten i maaaange år Jeg har skrevet navn og telefonnummer på min i tilfelle jeg mister den 2 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hvorfor skal man skrive med en klokke?! En klokke skal vise tiden.. ikke brukes til handleliste. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 støtter kun firkantede skjermer med en oppløsning på 320 x 320 piksler, slik som Samsung Gear Live, og Motorola Moto 360. Moto 360 er rund. 1 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Gjenopplive og gjenopplive, Sony Ericsson brukte den i Symbian UIQ-telefonene sine i forrige tiår, og noen har garantert brukt samme konseptet i mellomtiden. Overrasker meg egentlig at ikke de implementerte dette i smartklokkene fra starten av. Endret 18. oktober 2014 av S-r-ex Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Tydeligvis få personer som husker Palm sin Grafitti løsning, kom vel sånn ca på midten av 90 tallet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hvorfor skal man skrive med en klokke?! En klokke skal vise tiden.. ikke brukes til handleliste. Og en telefon skal man ringe med..noe de færreste gjør for tiden :/ 2 Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 "Denne første prototypen av programvaren støtter kun firkantede skjermer med en oppløsning på 320 x 320 piksler, slik som Samsung Gear Live, og Motorola Moto 360." Nå var vel et av salgspunktene ved Moto 360 at (som navnet antyder) skjermen er rund..? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hvorfor skal man skrive med en klokke?! En klokke skal vise tiden.. ikke brukes til handleliste. Er både enig og uenig. Vil gjerne ha muligheten til å se handlelister og andre lister på en smartklokke, men vil heller ha muligheten til å skrive på en annen enhet og deretter legge det inn på smartklokka. Men dersom man ikke liker disse nye funksjonene er ikke smartklokke noe for deg. Det kommer alltid til å finnes vanlige klokker også. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Microsoft som kommer med dette? Hvorfor har jeg i nesten 2 år allerede hatt dette i bilen min (Audi) da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Microsoft som kommer med dette? Hvorfor har jeg i nesten 2 år allerede hatt dette i bilen min (Audi) da? Fordi du leste ikke artikkelen, og hadde du gjort det hadde du fått med deg at teknologien er gammel(men forbedret) og at det som er nytt er at den brukes på smartklokker. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Jeg leste (hele) artikkelen jo, men de skriver at de relanserer denne teknologien fra 80-90 tallet som om den var død (eller ikke god nok) eller trengte et fancy prosjektnavn under Microsoftparaplyen.. Dette er akkurat det Apple får tyn får, nemlig å lansere "nye" ting som er langt ifra nytt eller revolusjonært.. Endret 19. oktober 2014 av AnthonyEdwardS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå