asesino Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei alle! Trenger ett nytt spill å kose meg med. Står mellom overnevnte.. (har maskin til å ultre alle, 24" og desverre dårlig lyd). Hvem vill du anbefale meg!? Respekt! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Har ikke prøvd Ryse, men det har fått relativt dårlig kritikk stort sett over alt. Jeg ville gått for Alien eller Evil Within. Begge er bra, så det kommer mest ann på hva du foretrekker. Jeg er stor fan av Alien, så ville personlig gått for det. Evil Within er slettes ikke dårlig, men noen irriterer seg over at det bare er letterbox (dvs sorte kanter øverst og nederst i skjermen.) Det plager meg ikke i det hele tatt, men som sagt er det mange som irriterer seg over det. Gameplayet er veldig likt Silent Hill og gamle Resident Evil, så det er jo bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Ryse ville jeg hoppet glatt over om jeg var deg. Ta å se på mens folk spiller å bruk chatten for å spørre å grave litt om spillet. Her er streams av Alien: Isolation. Og her av The Evil Within. Endret 18. oktober 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Siden trådstarter har en 24" skjerm er det verdt å nevne at man kan redusere eller fjerne letterbox ved hjelp av commands. Bildet blir fort litt lite på en så liten skjerm. Har selv en 27" skjerm og har redusert kantene. Det blåser bildet litt opp, men synes det er verdt det. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Bør nevnes at The Evil Within er en røten PC port Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Bør nevnes at The Evil Within er en røten PC port På hvilken måte da? Spiller det på PC selv, men synes det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Bør nevnes at The Evil Within er en røten PC port På hvilken måte da? Spiller det på PC selv, men synes det fungerer veldig bra. Bl.a. Låst til 30 fps, og letterboxing. Riktig nok kan dette fikses med litt know how, men stabilt 60 fps sliter ihvertfall jeg med, noe grafikken strengt tatt ikke kan rettferdiggjøre. Den begrensede FoVen hjelper heller ikke, samme hvor cinematisk utvikleren tror det blir. Når det er sagt, er spillet helt OK, dersom man takler disse problemene. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det er 30fps og letterboxing på konsollene også, og ingen av dem har noen betydning. 30fps er mer enn nok for et spill av denne typen, og du merker ikke letterboxking etter noen minutter. De fleste gjør i alle fall ikke det. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ryse ville jeg hoppet glatt over om jeg var deg. Ta å se på mens folk spiller å bruk chatten for å spørre å grave litt om spillet. Her er streams av Alien: Isolation. Og her av The Evil Within. Skjønner ikke helt hva folk ikke liker med ryse :S Mens isolation og evil within var igrunn bare kjedelig for meg i allefall Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ikke Ryse ... jeg ELSKER gladiator spill men det folk ikke liker med Ryse er at det går totalt på autopilot. Det er ekstremt lineært og samme combat animasjonene om og om igjen med slow motion. Du blir dritlei etter 5 minutt. Virker som at det har en interessant story men jeg klarer ikke å fortsette med det, det er så repetivt at jeg blir kvalm. Grafikken er det beste jeg har sett men dem har feilet totalt på gameplayet. 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 for håpe konsollene går dunken snart slik at vi kan få ordentlige PC spill Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Konsollene kommer aldri til å gå dunken. Derimot vil eksklusive PC-spill nok bli mer vanlige. Vi har allerde fått en oppgang med Divinity: Original Sin, Wasteland 2, diverse romspill, Sims og så videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå