Leif Olsson Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Lit igjen av sommerren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Du behøver slett ikke være enig med meg når jeg tenker høyt og sier at jeg kunne tenkt meg en versjon der du kutter inne i den brune potta med mørk design for da vil blomsterrekka fremstå som en diagonal som går ut på høyre ramme og slik skaper ekstra god spenning i bildet. Jeg tillot meg å gjøre et forsøk og det funka svært godt. Det er jo ingenting i veien for å beholde ekstiterende versjon også. Det er nå en gang slik at et bilde ofte har mange versjoner i seg. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Hei og takk for kommentar, konstruktiv kritikk Roar Greit at tenke høyt og ja et bilde kan ha mange versjoner, enig der Legger til en versjon etter kutt og lit endring av horisontlinjen God lørdag !!!! Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Og jeg som trodde du gikk på ski Lyset har du brukt på en utmerket måte. Fine farger og god komposisjon. Er nok tilbøyelig i og være enig med Roar når det gjelder kuttet i den brune potta. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Hei og takk for hyggelig kommentar Melvin. Ski? Har kommit lit snø på fjelltopperne men der tør jeg ikke kjøre haha I Andenes bare en masse vann Bra at du er enig med Roar, han er en flink kommendant og ser bilde i flere " versjoner " God helg !!!!! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg