Tvillingsjel Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Kan alltids præve å prate med ham, se hva han tenker om dere og fremtiden. Det kan skremme ham, men om ingenting annet funker så er det vel greit å prøve å finne ut. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Nei. Hvorfor ikke? Det virker på meg som om hun blir holdt på gress. Jeg må også innrømme at jeg mistenker at TS også har startet ørten andre tråder her på forumet, over en lengre periode, som omhandler det samme. Det totale inntrykket er da at hun har vært usikker veldig lenge, og da er det greit å få det unnagjort. Nå kan det selvfølgelig hende at jeg bommer på dette. Det er du som kommer med påstanden, så det er du som burde begrunne det. Videre er det ikke spesielt konstruktivt å anklage folk for å være dårlige til å kommunisere. Du trekker dramatiske konklusjoner om folks personlighet på veldig tynt grunnlag og kommer deretter med råd om drastiske tiltak. Også disse anklagene om at folk starter så mange tråder. Tror det eller ei, men problemer i samliv er ofte til forveksling like. Men selv om trådstarter skulle ha startet flere tråder, noe vi har null grunnlag for å påstå, så har det uansett ingenting å si. Hva slags kompetanse har du for å komme med denne typen anklager og råd? Jeg vet jo svaret, hadde du hatt noen form for kompetanse innen sosiologi eller lignende, ville du jo ikke holdt på på denne måten. Endret 20. oktober 2014 av Aiven Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det er du som kommer med påstanden, så det er du som burde begrunne det. Videre er det ikke spesielt konstruktivt å anklage folk for å være dårlige til å kommunisere. Du trekker dramatiske konklusjoner om folks personlighet på veldig tynt grunnlag og kommer deretter med råd om drastiske tiltak. Også disse anklagene om at folk starter så mange tråder. Tror det eller ei, men problemer i samliv er ofte til forveksling like. Men selv om trådstarter skulle ha startet flere tråder, noe vi har null grunnlag for å påstå, så har det uansett ingenting å si. Hva slags kompetanse har du for å komme med denne typen anklager og råd? Jeg vet jo svaret, hadde du hatt noen form for kompetanse innen sosiologi eller lignende, ville du jo ikke holdt på på denne måten. Nåja, når det gjelder det med å være dårlig å kommunisere, så kan det vel strengt tatt leses rett ut ifra TS sin beskrivelser at hun ikke akkurat er flink til å kommunisere effektivt innad i forholdet. Så den 'anklagen' som du kaller det har et visst grunnlag. Bare at det har gått tre måneder uten at man har avklart hva forholdet handler om sier sitt. Når det gjelder mitt råd, som går ut på å få klarhet i situasjonen, så er det - selvfølgelig - basert på min mening. Jeg var ikke klar over at man trengte en spesiell kompetanse for å svare her på forumet, men da lærte jeg noe nytt i dag, så takk for det. Merk også at andre har kommet med tilsvarende eller lignende råd her, selv om jeg nok var noe mer kantet i formuleringen enn andre. Angående andre tråder fra TS så har jeg allerede medgått - når jeg påpekte det - at det kan være at jeg bommer på det. Men kanskje ikke. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) damer med angst for å bli såret er såkalt "damaged goods" og vil aldri finne seg noen for dem tør ikke slippe noen inntil seg. ond sirkel :/ Endret 21. oktober 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har datet en mann i 3 måneder. Men jeg er fryktelig redd for at han player med meg. Og er veldig redd for å bli såret igjen. Jeg vurderer å kontakte han nå, for vi skulle finne på noe i morgen. Men jeg er redd for at han ikke vil allikevel, men vil gjerne ha et svar. Føler at han kan være litt treg i skrivingen. Og han har en god venninne som han ikke føler noe for men han har litt for god vennekontakt med henne. Og jeg er så sinnsykt redd for å bli såret, men jeg liker å skrive for å få avklart litt mer anngående morgendagen. Er det mas å spørre han? hva mener dere? Og noen som har tips om hvordan en player tenker osv? Og hvorfor velge akkurat meg å leke seg med? Hvilke damer velger playerne? Anonymous poster hash: 78d41...083 Generelt sett, dersom han liker deg, så vil han like at du sender han melding om du har lyst til det. Om han ikke liker deg, så har det ikke noe å si om du skriver melding uansett. Det beste er å ikke tenke for mye «Gjør jeg ditt, gjør han datt» osv. Dette er jo forsåvidt playeratferd, ikke bli en player, bli genuin. Ta sjansen. Detter du i spillfella, så kan det ta lang tid å komme ut. Har ikke noe tips om players, annet enn at du burde forsøke å fokusere på noe annet. Lykke til. Og pass på hvem du lytter til her inne. Mye rart her. Trådstarter: Enig i dette. Jeg fortsetter å kontakte han. Han svarer alltid når jeg tar kontakt, og plutselig så står han på trappen og spør om vi skal finne på noe. Så selv om det er meg som innleder dialogen hver dag omtrent, så er det jo som oftest han som tar intiativ til å kysse, og alt det andre. Men jeg er redd at han er player. Men jeg gidder ikke å komme innpå forhold nå, for jeg føler at han må vise meg mer tegn til at jeg kan klare det. Jeg har blitt såret før, og er redd å komme innpå det. Det er like mye hans ansvar å komme innpå det, som mitt,, men han kommer heller ikke innpå det. Vet ikke hvorfor. Anonymous poster hash: 78d41...083 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Det er du som kommer med påstanden, så det er du som burde begrunne det. Videre er det ikke spesielt konstruktivt å anklage folk for å være dårlige til å kommunisere. Du trekker dramatiske konklusjoner om folks personlighet på veldig tynt grunnlag og kommer deretter med råd om drastiske tiltak. Også disse anklagene om at folk starter så mange tråder. Tror det eller ei, men problemer i samliv er ofte til forveksling like. Men selv om trådstarter skulle ha startet flere tråder, noe vi har null grunnlag for å påstå, så har det uansett ingenting å si. Hva slags kompetanse har du for å komme med denne typen anklager og råd? Jeg vet jo svaret, hadde du hatt noen form for kompetanse innen sosiologi eller lignende, ville du jo ikke holdt på på denne måten. Enig med dette. Og uansett så er det slik at det er ikke bare meg som har problemer å kommunisere. Hva med den typen jeg dater da? Han har like mye ansvar å kommunisere anngående dette med forhold som meg. Utifra hva folk skriver her inne, så høres det ut som om det er meg som må komme innpå tema forhold, og ikke han. Anonymous poster hash: 78d41...083 Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel quote-pyramide Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er da vel like naturlig for deg som han å ta initiativ? Om du ønsker å styre situasjonen så er det du som må komme innpå temaet forhold, da du ikke kan vite om eller når han evnt. tar opp dette. Og for å gjenta det jeg skrev på forrige side: Jeg synes ikke det er noe merkelig ved at dere ikke er blitt sammen ila den tiden. Men samtidig så tenker jeg at dere selv ila det tidsrommet bør ha blitt såpass godt kjent at det har vokst til en slags tillit/vennskap? Jeg tenker altså at tre mnd med mye kontakt bør være lang nok tid for deg å vurdere om han er interessert i deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Er da vel like naturlig for deg som han å ta initiativ? Om du ønsker å styre situasjonen så er det du som må komme innpå temaet forhold, da du ikke kan vite om eller når han evnt. tar opp dette. Og for å gjenta det jeg skrev på forrige side: Jeg synes ikke det er noe merkelig ved at dere ikke er blitt sammen ila den tiden. Men samtidig så tenker jeg at dere selv ila det tidsrommet bør ha blitt såpass godt kjent at det har vokst til en slags tillit/vennskap? Jeg tenker altså at tre mnd med mye kontakt bør være lang nok tid for deg å vurdere om han er interessert i deg. Det er sant, men jeg prøver nå å se på situasjonen, og prøver å legge frem ord som viser interesse, så ser jeg hvordan han svarer på det. Anonymous poster hash: 78d41...083 Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Finn deg en gutt som er redd for at du player han. Lev lykkelig resten av livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå