Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angst for å bli såret igjen. Er redd for å bli playet med.

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i 3 måneder. Men jeg er fryktelig redd for at han player med meg. Og er veldig redd for å bli såret igjen.

Jeg vurderer å kontakte han nå, for vi skulle finne på noe i morgen. Men jeg er redd for at han ikke vil allikevel, men vil gjerne ha et svar. Føler at han kan være litt treg i skrivingen. Og han har en god venninne som han ikke føler noe for men han har litt for god vennekontakt med henne. Og jeg er så sinnsykt redd for å bli såret, men jeg liker å skrive for å få avklart litt mer anngående morgendagen. Er det mas å spørre han? hva mener dere?

Og noen som har tips om hvordan en player tenker osv? Og hvorfor velge akkurat meg å leke seg med? Hvilke damer velger playerne?

Anonymous poster hash: 78d41...083
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ha angst for å bli såret. I 90% av tilfellene blir du det uansett, så det må du regne med. Det beste du kan gjøre er å forberede deg på det. Ha en slags plan B.

En player er en som "alle vil ha en bit av". Dette forstår han selv, og ofte utnytter han denne situasjonen.

Det er ikke mas å spørre ham om å finne på noe. Hvis han vil, bra. Hvis ikke, move on.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har datet en mann i 3 måneder. Men jeg er fryktelig redd for at han player med meg. Og er veldig redd for å bli såret igjen.

Jeg vurderer å kontakte han nå, for vi skulle finne på noe i morgen. Men jeg er redd for at han ikke vil allikevel, men vil gjerne ha et svar. Føler at han kan være litt treg i skrivingen. Og han har en god venninne som han ikke føler noe for men han har litt for god vennekontakt med henne. Og jeg er så sinnsykt redd for å bli såret, men jeg liker å skrive for å få avklart litt mer anngående morgendagen. Er det mas å spørre han? hva mener dere?

Og noen som har tips om hvordan en player tenker osv? Og hvorfor velge akkurat meg å leke seg med? Hvilke damer velger playerne?

Generelt sett, dersom han liker deg, så vil han like at du sender han melding om du har lyst til det. Om han ikke liker deg, så har det ikke noe å si om du skriver melding uansett. Det beste er å ikke tenke for mye «Gjør jeg ditt, gjør han datt» osv. Dette er jo forsåvidt playeratferd, ikke bli en player, bli genuin. Ta sjansen. Detter du i spillfella, så kan det ta lang tid å komme ut.

Har ikke noe tips om players, annet enn at du burde forsøke å fokusere på noe annet. Lykke til.

Og pass på hvem du lytter til her inne. Mye rart her.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

TS: At man har venner av det motsatte kjønn bør ikke være noe problem... Vil du forlange at han bryter vennskapet om dere evnt. blir sammen?

Trådstarter: Nei, jeg vil ikke forlange at han bryter vennskapet om vi ble sammen. Så lenge det bare er et vennskap så sier jeg ingenting på det.

Men jeg har problemer å si ut mine følelser. For ville ikke han ha sagt det, hvis han var interessert i meg for et forhold? Er ikke mannfolk sånn at de sier det til damen hvis de har bestemt seg for at de ønsker å ha forhold med henne?

Jeg er litt forsiktig, for jeg ønsker ikke å skremme livet av han. Det er derfor jeg ike har nevnt forhold. Og jeg føler at det blir feil å nevne det, selv etter tre måneder, pga jeg er veldig usikker på hva han egentlig vil med meg.

Lenke til kommentar

TS: At man har venner av det motsatte kjønn bør ikke være noe problem... Vil du forlange at han bryter vennskapet om dere evnt. blir sammen?

Trådstarter: Nei, jeg vil ikke forlange at han bryter vennskapet om vi ble sammen. Så lenge det bare er et vennskap så sier jeg ingenting på det.

Men jeg har problemer å si ut mine følelser. For ville ikke han ha sagt det, hvis han var interessert i meg for et forhold? Er ikke mannfolk sånn at de sier det til damen hvis de har bestemt seg for at de ønsker å ha forhold med henne?

Jeg er litt forsiktig, for jeg ønsker ikke å skremme livet av han. Det er derfor jeg ike har nevnt forhold. Og jeg føler at det blir feil å nevne det, selv etter tre måneder, pga jeg er veldig usikker på hva han egentlig vil med meg.

Selv er jeg dårlig på å si det *kremt*. Alltid en mulighet for at dere er dårlige på det begge to. Veldig vanskelig å si noe generelt om halve jordens befolkning, vi er litt ulike serru ;)

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke har blitt sammen etter tre måneder så er dere enten dårlig til å kommunisere, eller så vil én av dere mer enn den andre. Mitt råd er at du får avklart snarest, helst i morgen, om dere skal bli sammen. Hvis han ikke vil det så burde du ditche han.

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke har blitt sammen etter tre måneder så er dere enten dårlig til å kommunisere, eller så vil én av dere mer enn den andre. Mitt råd er at du får avklart snarest, helst i morgen, om dere skal bli sammen. Hvis han ikke vil det så burde du ditche han.

Nei.

Lenke til kommentar

Enig med Aiven. TS skriver ikke nok til at vi kan vurdere hvorvidt dette kan vokse seg til et forhold eller ei. Dette grenser kanskje til synsing: Men min opplevelse er at menn med en god miks av venner på tvers av kjønnene generelt er mer til å stole på enn menn som kun henger med andre menn.

TS: Jeg lurer imidlertidig på hva du legger i at dere har datet i tre mnd? Jeg synes ikke det er noe merkelig ved at dere ikke er blitt sammen ila den tiden. Men samtidig så tenker jeg at dere selv ila det tidsrommet bør ha blitt såpass godt kjent at det har vokst til en slags tillit/vennskap? Jeg tenker altså at tre mnd med mye kontakt bør være lang nok tid for deg å vurdere om han er interessert i deg (selv om han ikke direkte har bekreftet det med ord). Er det slik at dere henger til hverdags, og at han har introdusert deg for sine venner? Eller har dere bare mer sporadisk møttes for 'stevnemøter'?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei.

Hvorfor ikke? Det virker på meg som om hun blir holdt på gress.

Jeg må også innrømme at jeg mistenker at TS også har startet ørten andre tråder her på forumet, over en lengre periode, som omhandler det samme. Det totale inntrykket er da at hun har vært usikker veldig lenge, og da er det greit å få det unnagjort. Nå kan det selvfølgelig hende at jeg bommer på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...