Isbilen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Har en del spann maling (Drygolin) stående i boden, best før ca. 8-9 år siden. Er det noe i veien for å bruke denne hvis jeg får rørt den opp skikkelig? Er ikke snakk om å male et helt hus, skal bare klatte litt på et rekkverk. Endret 17. oktober 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
ColossusZ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har en del spann maling (Drygolin) stående i boden, best før ca. 8-9 år siden. Er det noe i veien for å bruke denne hvis jeg får rørt den opp skikkelig? Er ikke snakk om å male et helt hus, skal bare klatte litt på et rekkverk. Brukte 10 år gammel maling på rommmet mitt, lukter veldig før det tørker, men funker fra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 er det hvit som er kjøpt rett fra fabrikken eller er det en farve som ble blandet i butikken? Malingsfabrikkene garanerer kun for blandet farve i et år og det kan hende den har skilt seg. Du kan røre den ut eller ta det med til en malingsbutikk og få ristet den opp igjen. Er det mye "gugge" i bunnen kan du ha i en eller to lit store muttere før den ristes opp. Det gir omtrent samme effekt som kulen som er i spraybokser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå