arrowtothed Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Valgte med et uhell faktura på e-post når jeg handlet hos cdon, og aner ikke hvordan fakturaen skall fylles ut. Må jeg skrive ut, eller hva? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Du må ikke fylle ut noe. Bare betale .... Lenke til kommentar
arrowtothed Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Du må ikke fylle ut noe. Bare betale .... http://tinypic.com/r/2a0bxis/8 Eeeh. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det er ikke en faktura, det er skjema for å benytte seg av angreretten! Lenke til kommentar
arrowtothed Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Det er ikke en faktura, det er skjema for å benytte seg av angreretten! Ok, så jeg mottar ikke fakturaen før etter at ordren er sendt? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Den kommer nok seinere ja! =) Lenke til kommentar
arrowtothed Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Den kommer nok seinere ja! =) Ved nærmere ettertanke var det kanskje ikke lurt å snope på nett når man ikke er "helt med"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå