NoisyPepper Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Jeg lurer på om PC-en har hengt seg opp fordi den har installert en oppdatering i over tre timer. Jeg har engelsk versjon av Windows, så det har stått i over tre timer og fremdeles står: "Please do not power off or unplug your machine. Installing update 2 of 20 .." Endret 17. oktober 2014 av Tacanacy Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har opplevd at de kan stå stille i flere timer. Hvis du ikke har hastverk med å bruke maskinen ville jeg ha latt den stå i noen timer til. Hvis du restarter når den står med den meldingen du har nå er det mulig at du må gjennopprette windows. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Har opplevd at de kan stå stille i flere timer. Hvis du ikke har hastverk med å bruke maskinen ville jeg ha latt den stå i noen timer til. Hvis du restarter når den står med den meldingen du har nå er det mulig at du må gjennopprette windows. Den kan for all del stå på i hele natt, men hvis ikke den installerer flere oppdateringer, er det bare å kortslutte PC-en? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg tror du ikke har forstått hva kortslutting betyr. Skjer det ingenting så har du ikke så mange valg, du må slå av PC-en. Hvordan det går er ikke så godt å si, men jeg vet at i hverfall ved servicepacks (W7 SP1) så går det der helt fint siden det lages et gjenopprettings punkt automatisk. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Du burde i allefall ikke finne på å kortslutte noe. Da får du større problemer. http://no.wikipedia.org/wiki/Kortslutning Endret 17. oktober 2014 av Snorkeling Platypus 1 Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 dra ut støpselet er ikke det samme som kortsluttning....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå