Ovidia2 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Gjess jager hund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 :-))) godt fanget. Venter på fortsettelsen....gjess jager.....? Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Hihih takk for det Pentaxen ja det skal nok komme mer i dette eventyret.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei, TCL Photography. Et artig scenaio, Tove, og et fint eksempel på at et bilde kan fortelle en god historie selv om det ikke er av bra teknisk kvalitet. Mange, - og meg selv inkludert, er kanskje altfor opptatt av fokus og eksponering m. m., og sletter bilder som ikke tilfredsstiller de krav vi har satt. Kanskje burde man i større grad vurdere om et teknisk dårlig fotografi har en historie å fortelle før det går i "søplekassa ? Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 He he - pleier å være omvendt, men gjessene er i flertall og da så. Kanskje en variasjon fra når æljen jager æljhund istedenfor omvendt? Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Takk alle sammen jo her er det ikke kvaliteten som gjorde at jeg la ut bildet. men fortell.,ingen og at det var gjessene som jaget hunden og ikke tvertimot.. det var gøy syntes jeg.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg