Lolliken Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Verdt å nevne at IT-Crowd nå blir forsøkt på nytt i USA, denne gangen fra noen av folkene bak Community. Den første amerikanske versjonen var forferdelig. Håper denne blir bedre Endret 19. oktober 2014 av Lolliken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Kjersti Stuestøl: Det er både skandaølst og historieløst at denne filmen ikke er med i lista: http://www.imdb.com/title/tt0088000/ Å i det hele tatt prestere å sette opp en slik liste uten Revenge of the Nerds filmene er jo idioti Ja, forferdelig at en dårlig komedie med råtten moral ikke er med i lista. Helt krise. AtW 2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Helt enig at War games burde vært med. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei folkens! Supert med engasjement og masse forslag! Dette var som nevnt redaksjonens favoritter - og nå tenkte vi å lage en liste med lesernes favoritter. Er det noen som har favoritter som ikke allerede er nevnt i tråden? Lenke til kommentar
Teknape Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Filmen In Time, Die Hard 4.0, TRON og Swordfish er også verdt å nevne, selv om kanskje noen er på grensen til hvor "geeky" det må være Endret 20. oktober 2014 av Teknape 1 Lenke til kommentar
Leifern79 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Nerdete på seriefronten: VGHS for casual gamere, The Guild for hardcore gamere:) Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hackers er jo konge, men jeg ser at ingen nevner den relativt viktige VR-filmen Gressklippermannen. Den må nevnes. Må ikke nødvendigvis sees, annet enn i en historisk setting, men nevnes må den. Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 The Thirteenth Floor husker jeg som bra, men slike filmer har en tendens til å bli litt teite etter at det har gått av noen år. Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) The Thirteenth Floor husker jeg som bra, men slike filmer har en tendens til å bli litt teite etter at det har gått av noen år. Jeg så The Thirteenth Floor (linka av "Stoltenberg" i denne tråden) for noen dager siden, og synes den var veldig god. En av de Sci-Fi-filmene jeg har sett med færrest logiske brister (som jeg oppdaget, i hvert fall), og jeg synes ikke den var teit i det hele tatt Og så er det kult at helten kjører gammal 911, da Endret 22. oktober 2014 av Magnus L Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Så Video Games the movie i går. Mye nostalgi for den som liker slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå