Mopi Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Bare ha en snikmorder i Jesus tidsalder. Og være snikmorder for de jødiske opprørsgruppene mot romerene eller noe slikt. Har vært litt kult Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Japan. For guds skyld, la det en gang skje. 4 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ass Creed serien trenger en reboot snart. Da kan de dra laaangt tilbake. Men foreløpig blir det vel noe i nyere tid. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvorfor er alle så besatt på Japan? Det er vel bare en "fad" på lik linje med zombier som er på vei ut. Jeg håper de begynner å ta serien tilbake, det har blitt for mange spill i "moderne" tid. Jeg ønsker meg gjerne spill satt i perioden mellom 800 og c. 1400. Det verste de kan gjøre, tror jeg, er å dra framover i tid. Mange maser om 1. eller 2. verdenskrig, men det vil være en skivebom for flere grunner; 1) Assassins' Creed er et historisk spill, det er det som er selve spillet! Det tilbyr noe nytt, noe du ikke finner andre steds. 2) Hva skjer med våpnene? At vakter har muskedundre er greit fordi de er trege og unøyaktige. Hva skal du gjøre når det står to stykker tre meter fra deg med maskinpistoler? Skal de gjøre spillet slik at du tåler å bli truffet 40-50 ganger før du dør? Og hvor skal du hoppe ned etter at du har klartet til toppen av Empire State Building? Ned i en av de hundrevis av høystakkene som ligger strådd rundt i New York? 3) Nyere historie er kjent. Det vil være gøy å kunne løpe rundt i London, Berlin, eller noe sånt i 1940, men det finnes allerede flere spill som gir deg den muligheten. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Vi har vært borti den amerikanske revolusjon, la oss gå videre til følgene av den am. revolusjonen og til den franske revolusjonen! Selv om jeg ikke har nextgen å spille neste spill på.... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Egypt for helvete. De har hinta til det for lenge siden - bare å kjøre på... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dersom du skal klatre til toppen av pyramidene så får de bytte ut "Leap of Faith" med "Slide of Faith" Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Får vel svaret om 2-3 mnd når neste års spel blir annonsert.. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror første verdenskrig kunne vært interessant, med en mørkere og dystrere atmosfære. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det som gjør at Japan passer så bra er at man veldig lett kan koble Assassin-ordenen til ninjaene. Det er også en del klatremuligheter på japanske slott, templer og buddha-statuer. Setter man det til slutten av 1500-tallet kan man til og med koble det til Ezios historie, da man begynte å få sjøtrafikk fra Spania og Portugal til Japan, pluss at landet var i borgerkrig på den tiden. En perfekt setting for AC, rett og slett. 2 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Japan. For guds skyld, la det en gang skje. Støtter denne fullt ut! Vi MÅ ha en assassins creed som foregår i Edo tia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå