Gå til innhold

HTC Nexus 9 - det perfekte android-nettbrettet?

Jakoozie

Anbefalte innlegg

Intet minnekort -> intet kjøp

Tror utviklingen går i den retning dessverre. Ingen av nexus-telefonene eller nettbrettene har hatt mikro sd, det er tydelig at google ønsker å gå vekk fra denne løsningen.

Det har liten betydning for meg. iPaden og Nexus 5 er begge 16 gig, og det har gått for det meste helt fint, siden jeg har alt i skyen. Blir nok en 32 gig Nexus 9 hvis jeg kjøper, selv om jeg kunne klart meg med 16.

Det jeg faktisk er skuffet over er at basemodellen fortsatt er 16 gig. I 2014 hadde det ikke kostet noe særlig å inkludere 32 gig internminne, og 64 gig for toppmodellen.

Nesten enig men også droppa 32, giggen heller kun gått for 64,128 + minnekort da vi snart er i 2015 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minnekort er ikke et must så lenge man har 32gb eller mer og muligheten for usb otg. Uansett dustete av google å ikke komme komme med mer en 32gb.

Har selv gitt opp å kopiere ting over til mobil / tablet da det går alt for sakte. Enklere å streame ting via netflix / plex.

Sdxc kort kan vel heller ikke måle seg med usb 3.0 minnepinner i hastighet ved kopiering?

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Er veldig spent på n9 siden jeg allerede har hatt Shield Tablet. Shielden har helt horribel batteri levetid så lurer på hvordan dual core k1 er vs quad core k1.

Shield Tablet er uten tvil den raskeste android enheten jeg har prøvd.

Håper shield joypaden kan brukes på n9 da den er ganske sweet og har utrolig bra batteri levetid.

Sitter også å lurer på hvem shield tablet nå skal appellere til nå. Har jo bare vært problem siden launch.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Eg vil ha en review av nexus 9 nå snart :(

Når tror dere vi kan forvente å finne noe slikt på nettet? Amobil gutta får den vel neppe på en god stund, men de store utenlandske burde vel snart ha et eksemplar mellom fingrene?

Kjøper ingenting før eg har lest reviews.

Lenke til kommentar

Eg vil ha en review av nexus 9 nå snart :(

Når tror dere vi kan forvente å finne noe slikt på nettet? Amobil gutta får den vel neppe på en god stund, men de store utenlandske burde vel snart ha et eksemplar mellom fingrene?

Kjøper ingenting før eg har lest reviews.

Lurer på det samme. The Verge har en hands on ute nå, men den er bare 1,5 minutt og veldig overfladisk.

Lenke til kommentar

Du kan bruke Nexus 9 til å speile skjermen via Chromecast. Men hvis du tenkte på kun dele musikken så har de ikke tilsvarende enda?

Tenkte på Spotify, helt fantastisk med airplay.

Det går ikke uten å caste skjermen desverre. Tror det er Spotify som prøver å tjene penger på spotify connect (må ha premium for å bruke). Ser ut som det bare funker på iOS og enkelte lydsystemer som støtter det. Det er helt idiotisk å gå den veien der. Hvorfor ikke gjøre det tilgjengelig på så mange plattformer som mulig istedet, så får de flere brukere?

Noen lagde en app som heter spoticast, men det fikk Spotify fjernet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...