RBW Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er kjappe på ballen.Sony: Alle med Xperia Z får Android 5.0 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Dette ser ganske lovende ut. 4 Lenke til kommentar
Anders Lindemark Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Yess, da holder jeg med sony, synes de er best på å få ut oppdateringer Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er ikke bare telefonene som får oppdateringen, tabletene er også inkludert Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Haha, morsomt å se at alle androidfolk blir glade når de blir garantert en oppdatering ser at det er veldig sjeldent! S5 får sikkert oppdateringen neste år 2 Lenke til kommentar
Kvernes92 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har fortsatt 4.4.2 på min z2, men det kan selvfølgelig være fordi jeg fikk telefonen for noen uker siden. Neste oppdatering hopper forhåpentligvis til 4.4.4 eller 5.0 når den kommer Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 sweet . sitter med den første sony z. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Haha, morsomt å se at alle androidfolk blir glade når de blir garantert en oppdatering ser at det er veldig sjeldent! S5 får sikkert oppdateringen neste år Lurer på når min datters iphone 4 får ios8? Vet du? 3 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har fortsatt 4.4.2 på min z2, men det kan selvfølgelig være fordi jeg fikk telefonen for noen uker siden. Neste oppdatering hopper forhåpentligvis til 4.4.4 eller 5.0 når den kommer merkelig du ikke har fått 4.4.4. fikk det for noen uker siden. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kom 4.4.4 OTA til Z2 , eller bare via pc, egentlig? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Flott at mon Z1 kan nyte Android L Haha! På ITavisen så er det ramaskrik fordi det bare er Z serien til Sony som får Android L, vil ikke tro at noen som ikkje kjøper en premiumtelefon forventer noe som helst, eller bryr seg i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
Kvernes92 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har fortsatt 4.4.2 på min z2, men det kan selvfølgelig være fordi jeg fikk telefonen for noen uker siden. Neste oppdatering hopper forhåpentligvis til 4.4.4 eller 5.0 når den kommer merkelig du ikke har fått 4.4.4.fikk det for noen uker siden. Ja, men kan være fordi den ble tilbakestillt til fabrikkinstillingene? Kjøpte den av en på finn. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Haha, morsomt å se at alle androidfolk blir glade når de blir garantert en oppdatering ser at det er veldig sjeldent! S5 får sikkert oppdateringen neste år Lurer på når min datters iphone 4 får ios8? Vet du? Det gjør den. Problemet er bare at iPhone 4 blir ubrukelig treg etterpå at brukeren blir nødt til å kjøpe seg ny siden nedgradering ikke er mulig. Nexus 7, første generasjon, vil også få 5.0 ? 1 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Der fikk sony en pluss i boken! :-D 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Spennende Heldige meg som ga bort S3'n min og kjøpte en Z2 her om dagen. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Whoop dee doo! Nå er det jo slik da, at hva Sony lover og hva Sony leverer ikke akkurat alltid er det samme. Min Xperia Play har enda ikke fått Android 4.0 en gang. Det ble visserlig lovet av Sony, men etter at alle de andre lovte modellene hadde fått, så sa Sony at de fikk ikke til til Play'en likevel. De klarte ikke å gi god nok ytelse sa de. Bullshit fra ende til annen, man får oppgradert Play'en ved hjelp av XDA forum helt opp til 4.4.4. nå. Men Sony fikk det altså ikke til? Med sin egen telefon? Sannheten er nok at de rett og slett ikke gadd bruke resurser på en telefon som hadde solgt for dårlig. Så får dere håpe Zx'en deres solgte godt nok til at Sony gidder holde ord denne gangen. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Finnes det en grunn til å ikke kjøpe en Sony!? Aldri mer HTC. Lenke til kommentar
Steffiluren Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Haha, morsomt å se at alle androidfolk blir glade når de blir garantert en oppdatering ser at det er veldig sjeldent! S5 får sikkert oppdateringen neste år Lurer på når min datters iphone 4 får ios8? Vet du? Det gjør den. Problemet er bare at iPhone 4 blir ubrukelig treg etterpå at brukeren blir nødt til å kjøpe seg ny siden nedgradering ikke er mulig. Nexus 7, første generasjon, vil også få 5.0 ? Det er bare iPhone 4s og opp som får iOS 8. iPhone 4 er treig nok med iOS 7.... Ganske sikker på at 1st gen nexus 7 får den, noen som vet om den kommer til nexus 4? Hørt rykter om det. 1 Lenke til kommentar
NBT Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 har hat sony siden x1 kom ut og aldri bytta ... eg syns nå sony kan hver litt trege og gi oppdateringer ut .. men heldigvis altid uten problemer =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg