Kurt Lekanger Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nominasjonene til Tek.no-Awards i ni ulike kategorier er klare.Hvem vinner prisen for årets mobiltelefon? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor iPhone 6 er med på lista og ikke iPhone 6 Plus, også er iPad mini med retinaskjerm med men ikke iPad Air? Snodig opplegg. 3 Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det må jo bli Lumia 930. Hvorfor iPhone 6 er på denne listen er meg en gåte! 5 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvor er oppo find 7???? 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvor er oppo find 7???? De tar vel kun med telefoner som er tilgjengelig på det norske markedet? Hvis ikke så burde jo Moto X 2014 være med også. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 rart ikke nexus 5 er på lista som "Årets beste mobilkjøp" den koster jo bare 2600kr og får alt av en toppmodell du kunne ønske! eneste er kameraet, men den burde absolutt vært i den sjangeren. 5 Lenke til kommentar
tobc Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 rart ikke nexus 5 er på lista som "Årets beste mobilkjøp" den koster jo bare 2600kr og får alt av en toppmodell du kunne ønske! eneste er kameraet, men den burde absolutt vært i den sjangeren. Det er da absolutt ikke rart at den ikke er nominert. Jeg er helt enig med deg, det er en god mobil, men den kom i 2013,og kan da ikke være "årets" mobilkjøp. 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Skjønner ikke helt hvorfor iPhone 6 er med på lista og ikke iPhone 6 Plus, iBend faktoren spiller vel ganske mye inn 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 rart ikke nexus 5 er på lista som "Årets beste mobilkjøp" den koster jo bare 2600kr og får alt av en toppmodell du kunne ønske! eneste er kameraet, men den burde absolutt vært i den sjangeren. Det er da absolutt ikke rart at den ikke er nominert. Jeg er helt enig med deg, det er en god mobil, men den kom i 2013,og kan da ikke være "årets" mobilkjøp. Do'h, tenkte ikke over det.. Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hva gjør iPhone på den lista, til å begynne med? Den er jo fullstendig underlegen de nevnte konkurrentene, og fortjener heller å sammenlignes med "mini"-telefoner, som Xperia Z3 Compact og Galaxy Alpha. 1 Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 rart ikke nexus 5 er på lista som "Årets beste mobilkjøp" den koster jo bare 2600kr og får alt av en toppmodell du kunne ønske! eneste er kameraet, men den burde absolutt vært i den sjangeren. Det er da absolutt ikke rart at den ikke er nominert. Jeg er helt enig med deg, det er en god mobil, men den kom i 2013,og kan da ikke være "årets" mobilkjøp. Den kom i Norge i 2013, så vidt jeg husker. Og det er fortsatt 2 måneder igjen inntil flere mobiler kommer inn i det norske markedet, før måneden er omme. Så hvorfor i huleste kan de ikke vente til for ks Nexus 6 eventuelt kommer, da? Lenke til kommentar
masemann1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Moto G burde være med på årets mobilkjøp! ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hva gjør iPhone på den lista, til å begynne med? Den er jo fullstendig underlegen de nevnte konkurrentene, og fortjener heller å sammenlignes med "mini"-telefoner, som Xperia Z3 Compact og Galaxy Alpha. Begrunnelsen er? Lenke til kommentar
pettaroni Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 For meg er note 4 vinneren, men prisen er helt syk Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nå er det jo også bekrefta at Galaxy Note Edge kommer i desember. Men de har ingen "spesialmobil" - kategori i år. Lenke til kommentar
Swingeling Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hva gjør iPhone på den lista, til å begynne med? Den er jo fullstendig underlegen de nevnte konkurrentene, og fortjener heller å sammenlignes med "mini"-telefoner, som Xperia Z3 Compact og Galaxy Alpha. Nå er jeg spent... Hva mener du med undelegen? Lenke til kommentar
FB.6160786491 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Må bli G3 som stikker av med dette. Kompakt telefon som kan ALT ! Lenke til kommentar
mikaps Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 En mobil som varit ute ett par uker å blir nominert till årets mobil, de må ju vara ett skämt ? Tänker då på iphone. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Må bli G3 som stikker av med dette. Kompakt telefon som kan ALT ! En mobil som varit ute ett par uker å blir nominert till årets mobil, de må ju vara ett skämt ? Tänker då på iphone. Og Note 4 som ikke engang er ute er ok? Må bli G3 som stikker av med dette. Kompakt telefon som kan ALT ! Med såpass dårlige farger på skjermen, og bruk av Google Translate for å få norsk OS så fortjener den ikek stort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå