okjo Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Langs veien.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tåkestripa gjør mye for bildet her der den sammen med sin refleks i vannet skaper en kile som trekker blikket innover i bildet. Her føler jeg at fjellene og de flotte høstfargene nærmest bare blir ei ramme rundt dette fenomenet. Litt utidig pirk tar jeg med - ville klona vek det siste strået nede i venstre hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Et flott landskapsbilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Threshold Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Virkelig flott høststemning! Lave tåkebanker langs fjellsider og fjorder er typisk sunnmørsk men dette er no eit vatn:-) Steike flott! :-) Lenke til kommentar
okjo Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Takker for hyggelige kommentarer med og uten pirk..har vært inne på aperture og klonet vekk strået i nedre venstre hjørne, kunne og burde gjort det før jeg la ut bildet..ante nok at det ikke passerte Roars skarpe blikk om han stakk innom Bjarte; Kvivsveien mellom Grodås og Volda..vet ikke hva bygda heter, men sunnmøre ja Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Threshold Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Vel.. Trur det er Høydalsneset du har der i mørkt men også muligens Vikeneset. Eller så er do på Grodås sida og peikar nordøstover. Trur egentlig eg er på jordet no... hehe,,,, Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Vel.. Trur det er Høydalsneset du har der i mørkt men også muligens Vikeneset. Eller så er do på Grodås sida og peikar nordøstover. Trur egentlig eg er på jordet no... hehe,,,, Hei Bjarte..har blitt oppdatert på lokalitetene, vatnet er Storevatnet, neset med det røde huset er Årsneset, bak ligger Gjersdalen og fjella Tårnet og Litle Eidskyrkja. Bak ryggen til fotografen gårdene Nes og Langevatn. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg