Gå til innhold

Langs veien..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåkestripa gjør mye for bildet her der den sammen med sin refleks i vannet skaper en kile som trekker blikket innover i bildet.

Her føler jeg at fjellene og de flotte høstfargene nærmest bare blir ei ramme rundt dette fenomenet.

Litt utidig pirk tar jeg med - ville klona vek det siste strået nede i venstre hjørnet.

Roar

Lenke til kommentar

Takker for hyggelige kommentarer med og uten pirk..har vært inne på aperture og klonet vekk strået i nedre venstre hjørne, kunne og burde gjort det før jeg la ut bildet..ante nok at det ikke passerte Roars skarpe blikk om han stakk innom :)

Bjarte; Kvivsveien mellom Grodås og Volda..vet ikke hva bygda heter, men sunnmøre ja :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Vel.. Trur det er Høydalsneset du har der i mørkt men også muligens Vikeneset. Eller så er do på Grodås sida og peikar nordøstover. Trur egentlig eg er på jordet no... hehe,,,,

Hei Bjarte..har blitt oppdatert på lokalitetene, vatnet er Storevatnet, neset med det røde huset er Årsneset, bak ligger Gjersdalen og fjella Tårnet og Litle Eidskyrkja. Bak ryggen til fotografen gårdene Nes og Langevatn.

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...