Gå til innhold

Kua som ikke kunne svømme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makro ?????

Ikke mye gras for det stakkars kreaturet her, men hun var kanskje tørst?

Perfekt plassert i flata i fint lys og god skarphet som får fram høstfargene og detaljene.

Lukkertiden ga gode tegninger i det vesle fossefallet.

Helt riktig at kuer ikke kan svømme - eller kanskje heller ikke vil svømme.

Kjenner til fenomenet fra Øyern der hestene bare fikk et klaps i baken og svømte over til øya for å beite mens man måtte sette kyrne på et gulv laget over flere robåter og tauet over med motorbåt.

Roar

Lenke til kommentar

Makro ?????

Ikke mye gras for det stakkars kreaturet her, men hun var kanskje tørst?

Perfekt plassert i flata i fint lys og god skarphet som får fram høstfargene og detaljene.

Lukkertiden ga gode tegninger i det vesle fossefallet.

Helt riktig at kuer ikke kan svømme - eller kanskje heller ikke vil svømme.

Kjenner til fenomenet fra Øyern der hestene bare fikk et klaps i baken og svømte over til øya for å beite mens man måtte sette kyrne på et gulv laget over flere robåter og tauet over med motorbåt.

Roar

Hadde ikke lesebrillene på, det med macro var litt feil,har rettet det nå :)

Storyen blir antagelig den samme, men kan neppe kalles et øyblikksbilde .....

Takker for kommentar og story , Roar.

Lenke til kommentar

Å dette var jo bare herlig motiv da. for et nydelig bilde og uvanlig med ei ku og en foss i i samme bildet. blinkskudd!

Hilsen Tove

Ja, og såpass uvanelig at jeg kortet inn ventetiden , men gjorde en glipp med kategorien :) ,så jeg kom litt sjevt ut .

Beklager og takker for kommentaren,men blinkskuddelen,

blir litt feil her.

Endret av Øyvind.L
Lenke til kommentar

Lidt morsomt med koen midt i det hele..men hold op du er dygtigt til at sætte ting sammen og man kan bare ikke se det.jeg kan ikke..synes det er et vildt fedt billede...Hvordan bliver det hvis man laver en stor plakat har du prøvet det ? mvh Susss

Hei og takker for kommentaren.

Jeg falt visst ut her,har hatt mye å gjøre i det siste.

Dette bilde tåler ikke så mye forstørrelse,men har en del bilder av arten som kan lages plakat av. Går vanlivis inn på enpixel ved på innfelling slik.

... Har bare fått skrevet ut bilder i A3 format og det er mye å gå på, de eldste

bildene er tatt med andre kamera og blir følgelig ikke like god , eller bra nok.....

:)

Lenke til kommentar

Dette må være et av nasjonalromantikkens glemte bilder.

Veldig bra :)

Mvh Melvin

Beklager sen reaksjon her,har hatt litt mye på gang i senere tid.

Takker for hyggelig kommentar og ser du har gjennomskuet mitt hang til bonderommantikken.

Skal se om jeg følger opp med flere.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...