Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det har jo blitt så populært med portretter. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Likte det litt røffe preget på bildet. Disse menneskene lever i en tøff hverdag, men allikevel ser de stolte ut når de får på seg stasen. De tar vare på sin identitet og er ikke redd for og vise sitt opphav. For mange er det veldig viktig og vise sin tilhørighet. Godt dokufoto. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Så flott. her stemmer alt etter min smak. flott dame, og annerledes fra vi er vant til å møte på gata. komp og innramming og etterbehandling gjør det enda bedre... godt arbeide! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei, Roar. Et spennende portrett av en overdådig smykkebesatt kvinne med et markert, alvorlig ansiktsuttrykk og et blikk som kanskje røper en viss skepsis ! ? Bildebehandlingen understreker det eksotiske motivet, og bildet kunne nesten vært hentet ut fra en gammel reiseskildring. Du er dyktig, Roar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Et bilde som ville ha vært mere interesant i farger vil jeg tro, kombinasjonen sephia og grov behandling er ikke det jeg faller for. Leser at utgangspungtet ikke var godt nok til å presenteres på vanelig måte. Lokaliserer at ring i nesen ikke et nymotens fenomen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Et bilde som ville ha vært mere interesant i farger vil jeg tro, kombinasjonen sephia og grov behandling er ikke det jeg faller for. Leser at utgangspungtet ikke var godt nok til å presenteres på vanelig måte. Lokaliserer at ring i nesen ikke et nymotens fenomen. Jeg skulle også ønske at akkurat dette hadde vært bra nok til å presenteres slik originalen var i farger. Men da hadde det nok blitt tomt for kommentarer her så da fikk det heller bli som et gammelt gulnet avispapirbilde. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Henger meg på Albert sin velformulerte kommentar på dette flotte portrettet..utrolig hva du får ut av det du kaller mislykkete bilder. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dagens bilde (fredag): Et godt, tøft portrett av en voksen dame med en nesepryd som utvilsomt gir en viss sjokk-effekt. Det strenge ansiktsuttrykket og den åpne munnen gir bildet et dramatisk uttrykk; det er som om hun skal til å rope ut i sinne. Den røffe etterbehandling støtter opp om dramatikken i bildet. Forbedringsforslag: Etterbehandlingen støtter som sagt opp om det dramatiske uttrykket, men kunne vært litt redusert akkurat rundt øynene på kvinnen slik at vi hadde fått litt bedre kontakt med dem. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Grattis, Kneppen. Vel fortjent og på tide:-) Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer, fortjent! Vh. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Skal det være, så skal det være!!! Eksotisk fangst i spennende effekter! Dette mennesket ville jeg ikke kommet på kant med... ;-) Lenke til kommentar
-9123INGR Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer med dagens bile, Roar! Knalltøfft! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Dagens bilde (fredag): Et godt, tøft portrett av en voksen dame med en nesepryd som utvilsomt gir en viss sjokk-effekt. Det strenge ansiktsuttrykket og den åpne munnen gir bildet et dramatisk uttrykk; det er som om hun skal til å rope ut i sinne. Den røffe etterbehandling støtter opp om dramatikken i bildet. Forbedringsforslag: Etterbehandlingen støtter som sagt opp om det dramatiske uttrykket, men kunne vært litt redusert akkurat rundt øynene på kvinnen slik at vi hadde fått litt bedre kontakt med dem. Takker så mye for tilliten samtidig som jeg kan fortelle at det er faktisk ikke gjort noen spesiell etterbehandling i ansiktet. Det var faktisk slik og enda verre. Det var nettopp derfor etterbehandlingen ble som den ble. Det er nok heller lysnet enn mørknet samtidig som det grove uttrykket er valgt for å kamuflere det opprinnelige kornete ansiktet som også er letnet noe. Slik er det med mislykkede bilder, man må bare se om her finnes et annet valg enn søppelkassa eller cyberspace som det vel kalles på dataspråket. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei, Roar. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", - jeg så det først nå ! Vel fortjent Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg