Gå til innhold

Det har jo blitt så populært med portretter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Likte det litt røffe preget på bildet. Disse menneskene lever i en tøff hverdag, men allikevel ser de stolte ut når de får på seg stasen. De tar vare på sin identitet og er ikke redd for og vise sitt opphav. For mange er det veldig viktig og vise sin tilhørighet. Godt dokufoto.

Lenke til kommentar

Et bilde som ville ha vært mere interesant i farger vil jeg tro,

kombinasjonen sephia og grov behandling er ikke det jeg faller for. Leser at utgangspungtet ikke var godt nok til å presenteres på vanelig måte.

Lokaliserer at ring i nesen ikke et nymotens fenomen.

Jeg skulle også ønske at akkurat dette hadde vært bra nok til å presenteres slik originalen var i farger. Men da hadde det nok blitt tomt for kommentarer her så da fikk det heller bli som et gammelt gulnet avispapirbilde.

Roar

Lenke til kommentar

Dagens bilde (fredag):

Et godt, tøft portrett av en voksen dame med en nesepryd som utvilsomt gir en viss sjokk-effekt. Det strenge ansiktsuttrykket og den åpne munnen gir bildet et dramatisk uttrykk; det er som om hun skal til å rope ut i sinne. Den røffe etterbehandling støtter opp om dramatikken i bildet.

Forbedringsforslag: Etterbehandlingen støtter som sagt opp om det dramatiske uttrykket, men kunne vært litt redusert akkurat rundt øynene på kvinnen slik at vi hadde fått litt bedre kontakt med dem.

Lenke til kommentar

Dagens bilde (fredag):

Et godt, tøft portrett av en voksen dame med en nesepryd som utvilsomt gir en viss sjokk-effekt. Det strenge ansiktsuttrykket og den åpne munnen gir bildet et dramatisk uttrykk; det er som om hun skal til å rope ut i sinne. Den røffe etterbehandling støtter opp om dramatikken i bildet.

Forbedringsforslag: Etterbehandlingen støtter som sagt opp om det dramatiske uttrykket, men kunne vært litt redusert akkurat rundt øynene på kvinnen slik at vi hadde fått litt bedre kontakt med dem.

Takker så mye for tilliten samtidig som jeg kan fortelle at det er faktisk ikke gjort noen spesiell etterbehandling i ansiktet. Det var faktisk slik og enda verre. Det var nettopp derfor etterbehandlingen ble som den ble. Det er nok heller lysnet enn mørknet samtidig som det grove uttrykket er valgt for å kamuflere det opprinnelige kornete ansiktet som også er letnet noe.

Slik er det med mislykkede bilder, man må bare se om her finnes et annet valg enn søppelkassa eller cyberspace som det vel kalles på dataspråket.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...