Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Fargerikt på Utsira. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ingenting å si på skarphet, detaljer og farger her. Speilingene i nærmest blikkstille vann er også et pluss. Blir kanskje en smaksak når jeg ville tatt enda 1/3 eller så av himmelen som ikke gir så mye til bildet. Detaljene er der, men jeg tror kanskje en forsiktig lysdemping og/eller kontrastøkning ville fått dem enda bedre fram. Det svarte "hølet" i venstrekanten ville jeg fjerna med et kutt for da ville den buete steinsettinga bli skåret av ramma og du ville få litt mer spenning i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Ingenting å si på skarphet, detaljer og farger her. Speilingene i nærmest blikkstille vann er også et pluss. Blir kanskje en smaksak når jeg ville tatt enda 1/3 eller så av himmelen som ikke gir så mye til bildet. Detaljene er der, men jeg tror kanskje en forsiktig lysdemping og/eller kontrastøkning ville fått dem enda bedre fram. Det svarte "hølet" i venstrekanten ville jeg fjerna med et kutt for da ville den buete steinsettinga bli skåret av ramma og du ville få litt mer spenning i bildet. Roar Takk for kommentaren Roar - alltid noen nyttige tips fra deg Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Å så vakkert med sine klare farger og stille vann nydelig! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Å så vakkert med sine klare farger og stille vann nydelig! Hilsen Tove Tusen takk Tove Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Vakker speiling. Flott høstlys i dette bilde ditt. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Vakker speiling. Flott høstlys i dette bilde ditt. Mvh Melvin Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg