Gå til innhold

naxos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette var ditt beste inntrykk av Naxos tror jeg du må ha tilbrakt mye tid sammen med den greske nadjonaldrikken - ozo er det vel den heter selv om min bokstavering sikkert er feil.

Spøk til side for her er det antagelig figurene og linjene gjennom flata som er bildet.

Et par bittesmå steiner helt i kanten nede i venstre hjørne ville jeg klona vekk og fåttren linje på hverside av det røde ut på hver sin ramme hvilket gir spenning som de to små spolerer en smule.

Asfalt-trekanten nede med diagonal linje som kommer inn fra høyre kortside og går ut på nedre langside skaper god spenning i bildet som gjør at det ikke blir så negativt at alle linjer og elementer oppe strekker seg tvers over flata fra kortside til kortside.

Det geniale i bildet blir jo fjelltoppen ute i disen som er plassert presis i åpningen over porten.

Det gule skiltet er det som bryter opp ensformigheten i bildet.

Det som i utgangspunktet så ut til å være et uinteressant bilde ble jo likevel interessant da jeg gikk litt dypere inn i det.

Roar

Lenke til kommentar

Takk for kommentar (igjen), Roar.

Du har virkelig sans for de små detaljer. Som oftest legger jeg ikke merke til dem før du kommenterer det.

Har vært på Naxos et par ganger (anbefales!), men dessverre ble det ikke tatt mange bilder da jeg ikke eide kamera den tiden.

Bildet er tatt med samboers kamera.

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...