Nilsen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Yosemite er sluppet.Nå kan Mac-en din bli helt ny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Finnes det .ISO filer som kan lastes ned? Lyst til å teste det i en virtual box. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Noen her som vet hvordan man får Final Cut Pro X til å fungere igjen? Søkt på nett, men det fungerer bare nesten for meg. Hver gang kommer det opp at programmet avsluttet uventet. Versjon 10.0.6. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Sikkert bra med ny OS X Yosemite Kunne ønske det finnes Mavericks Theme pack for Yosemite da det antakelig ikke er mulig å velge dock sitt utsende? Handoff funger vel slik man må ha mobiltelefon Iphone med iOS 8 hadde vært gøy om den funger slik som Ip telefoni (Phonzo, skype etc) uten krav om dette. Angående å få tak Yosemite må du nok ha en mac for å få tak i dette. Det er nok snakk om DMG fil ikke ISO. Endret 17. oktober 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
asssa Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Spiller det noe rolle hvilken mac du har? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tenker du på yosemite systemkrav: http://www.everymac.com/mac-answers/os-x-10.9-mavericks-faq/os-x-mavericks-compatible-macs-system-requirements.html vil dette antakelig gjelde fremdeles. Hvis du tenker på hvordan du får tak i Yosemite er vel snø leopard 10.6.8 som er mistekrav for å få tilgang til apps store for å laste ned. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Pent design, synes jeg. Nokså likt Windows 7, men noe varmere mer behagelige farger. Var i utgangspunktet litt skeptisk til flatpakket design, men har egentlig ikke så mye imot det merker jeg. Det er alltid mer tydelig når en bruker enkle design. Bare se på logoer, eller Age of Empires II vs III. 1 Lenke til kommentar
zCon Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Gledet meg lenge til denne oppdateringen/oppgraderingen, men nå som jeg endelig fikk den så virker den uferdig. Klokka, dato og mange av menyikonene på menybaren oppe til høyre forsvinner etter brøkdelen av et sekund og flikrer raskt på og av en gang i blant. Mulig det er en konsekvens av at jeg hadde obsidian menu bar før, men jeg vet ikke. Programmet som skal resette tilbake til default fungerer bare på Mavericks -.- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 For de som vil kjøre en ren installasjon av Yosemite http://osxdaily.com/2014/10/16/make-os-x-yosemite-boot-install-drive/ 1 Lenke til kommentar
Spaceman20 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Finnes det .ISO filer som kan lastes ned? Lyst til å teste det i en virtual box. Du kan åpne programmet (høyreklikk, hold ALT og velg "vis innhold") du laster ned og finne .IMG fila i en undermappe. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Pent design, synes jeg. Nokså likt Windows 7, men noe varmere mer behagelige farger. Var i utgangspunktet litt skeptisk til flatpakket design, men har egentlig ikke så mye imot det merker jeg. Det er alltid mer tydelig når en bruker enkle design. Bare se på logoer, eller Age of Empires II vs III. Nokså likt Windows 7? Windows 7 er ikke spesielt flatt og ligner ikke noen større eller mindre grad overhode spør du meg, ligner da i så fall mer på hvordan desktop ser ut i Windows 8 / 8.1 uten at det blir noen god sammenligning heller spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tenkte på fargeprofil. Altså at det er ganske likt Aero. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det eneste hyggelige med denne oppdateringen er at Macen har blitt gladere Nå er den såå glad 3 Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Synes den nye fargen i Finder er noe skrikende. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Finnes det .ISO filer som kan lastes ned? Lyst til å teste det i en virtual box. Du kan åpne programmet (høyreklikk, hold ALT og velg "vis innhold") du laster ned og finne .IMG fila i en undermappe. Tenker heller på å faktisk få en link, da jeg ikke har en MAC å laste ned med. Lenke til kommentar
Thomas-fisk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Får ikke til "Continuity". Når iPhonen ringer, ringer ikke Macbooken min. Får heller ikke til å ringe fra den eller sende SMS. SMS dukker heller ikke opp i meldinger programmet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det meste kommer vel med iOS 8.1 på mandag. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 A-ha, så dette var ikke klart i iOS 8? Har prøvd å få det til i hele dag. Eller iallefall en times tid. Får ikke opp noen meldinger eller samtaler, og får heller ikke til å sende sms/meldinger eller ringe. Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Vet ikke om dette gjelder for alle, men for meg så forsvant alle kontaktene mine da jeg installerte yosemite. Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvis du har en 3rd party SSD i Macen din, ikke finn på å starte TRIM på den med Yosemite installert. Det resulterer i at Macen ikke vil starte, og at du får skikkelig trøbbel med å fikse/reinstallere OSX... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå