Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Flo & fjære Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei, Alec. En fin bildeserie fra et pent landskap ! Bilde 1 har store, lyse partier, men de er ikke utbrent, og skyggeområdene viser gode detaljer, så dynamikkområdet ser ut til å være veldig bra. Har kameraet et stort dynamikkomfang, eller har du brukt skygger / høylys (= Photoshop) eller annen software ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei, Alec. En fin bildeserie fra et pent landskap ! Bilde 1 har store, lyse partier, men de er ikke utbrent, og skyggeområdene viser gode detaljer, så dynamikkområdet ser ut til å være veldig bra. Har kameraet et stort dynamikkomfang, eller har du brukt skygger / høylys (= Photoshop) eller annen software ? Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Jeg tror kameraet (Sony a7 - fullformat) har et stort dynamikkomfang , og i tillegg bruker jeg DxO Filmpack 4. Har også investert i ny og kraftigere pc , så nå fungerer også DxO Optics Pro 9. Og med det kan jeg også behandle RAW filer. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg