Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Nja... Hvis Liverpool hadde tapt så ville det vært mer korrekt reaksjon. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Bortsett fra 3 poeng så tapte Liverpool idag 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Sitter og ser på TV3-nyheten nå og hvor deilig er det ikke å se ansiktet til Harry Redknapp dette ned når QPR slipper inn sistemålet. Og Susanne Furøy Wergeland er knallende fin, men hadde tålt noen kilo mer på kroppen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja! Resultatet blir en smal glede etter den kampen der! Enrique og Balotelli skillet seg ut med negativt fortegn.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Balotelli må få byttet vannflasken med flaske med Møllers tran. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Og Susanne Furøy Wergeland er knallende fin, men hadde tålt noen kilo mer på kroppen. Hun har tatt av veldig den siste tiden.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hun er en smukk liten tøs ja. Endret 20. oktober 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Flere som la merke til hvor careless Balo var når vi scora? Selv på det siste målet var han totalt uinteressert i det som skjedde. Jævla pikk, han irriterer meg like mye som Suarez gjorde. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Flere som la merke til hvor careless Balo var når vi scora? Selv på det siste målet var han totalt uinteressert i det som skjedde. Jævla pikk, han irriterer meg like mye som Suarez gjorde.Jeg syns da han knyttet neven og viste "sin" måte å feire på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå