Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) VS Loftus Road 19. oktober 14.30 TV2 Sport Premium Endelig er det dags for Premier League igjen! Dette er en kamp vi bør vinne ganske greit, selv på bortebane! Skader: Sturridge, Lovren, Sakho, Allen, Can, Suso, Flanagan. Men Sturridge, Lovren, Sakho, Can og Allen er alle ventet å bli skadefri til denne kampen. QPR mangler Barton og Faurlin, hvor førstnevnte er ventet tilbake til kampen. Endret 17. oktober 2014 av Knewt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) lol, glem det. Endret 17. oktober 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er Barton klar til denne? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 "Ventet tilbake" var kanskje feil formulering... Med tanke på skadesituasjon håper jeg vi ser noe slikt: En 4-4-2 med diamant på midten. Mignolet Manquillo - Lovren - Sakho - Moreno Gerrard Henderson - Coutinho Sterling Balo - Studge Eventuelt Skrtel inn om Sakho er skada, selv om det er en sjanse for at det blir Skrtel uansett, med tanke på at BR tydeligvis ikke er så glad i Sakho. Kanskje også Can inn for Cou. Noen som så Brasil-kampen og Cou sin innsats der? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Er Barton klar til denne? I følge Physioroom. Har ikke sett noen uttalelser fra QPR's management riktignok Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 1-3 er absolutt innafor, selv om jeg håper på enda større sifre hvis Sturridge er tilbake. Håper det løsner litt da. Et par mål av Balotelli hadde heller ikke vært meg i mot. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 1-3 +1 Må ha tre poeng her for ikke å falle helt av.. Kjedelig å være tilbake der sesongen kan være over i november. Heldigvis har vi CL som jeg tror vi kommer til å gjøre det bra i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) three points please. Endret 17. oktober 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er Barton klar til denne? De mangler vist 2 på midten, bla Barton. Bekreftet av sjefen sjøl. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Gi meg Gerrard i en offensiv rolle denne kampen, please. Og Balotelli, det er på tide å sette sjansene. Migno Manquillo - Lovren - whatever - Moreno Lucas-Hendo Cou-Gerrard-Sterling Balo Endret 17. oktober 2014 av Smågal Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Tviler på Gerrard får hele kampen som SOM. Kanskje slutten sånn som sist? Og jeg håper jo Sturridge får spille, så lenge han er 100% skadefri og fit for fight. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sturridge kommer ikke til å starte om han skulle bli klar. Muligens en halv omgang mot slutten. Ser ingen problemer med Gerrard i den rollen, spesielt mot et lag som qpr og med arbeidshestene lucas og hendo bak seg, som vil frigjør han for mye defensivt arbeid. Han har fortsatt mye å bidra med offensivt, og jeg lengter så jævlig etter et klassisk Gerrard mål fra 25 meter, i 250 km/t... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg sa ikke at jeg ikke håpte på Gerrard i en offensiv rolle. Jeg bare tviler på at det skjer. Men vi får nå se. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Sturridge skadet igjen...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Må vinne nå som Arsenal snublet hjemme mot Hull. For å ikke snakke om at Southampton fosser videre Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Kan man håpe at det blir tre poeng og en vill kamp av Balotelli her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Lagoppstilling: Mignolet, Johnson, Skrtel, Lovren, José Enrique, Can, Gerrard, Henderson, Lallana, Sterling, Balotelli. Can fra start, nice!Lukter 3.poeng spør du meg. gledes.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Øh, Moreno ikke med i kamptroppen? Da var han skadet allikevel da, skjønner ikke hvorfor man benektet det. Og hvordan er det mulig å ønske LUCAS inn i startoppstillingen igjen, attpåtil på bekostning av Allen? Hahaha. Herregud. Liker at Johnson kommer inn for Manquillo nå. Synes han tilfører laget litt mer ro og rutine. Manquillo trenger hvile. James Pearce @JamesPearceEchoAlberto Moreno rested ahead of Real Madrid game. No injury problem. #LFC1:53 PM - 19 Oct 2014 Skeptisk til dette. PL bør prioriteres foran alt! Endret 19. oktober 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå