TurtelWar Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Dette laget ryktes; United team. Dave, Shaw, Jones, Rojo, Rafael, Blind, Herera, Januzaj, Mata, Di Maria, RVP. Håper for all del Falcao starter, ville heller sett han enn RvP på det laget Dog spennende om det stemmer og vi spiller 4-2-3-1 Edit: Det stemte.. Kan det hende vi kjører i samme diamant på midten bare med di Maria i rollen som Robben hadde i VM? Endret 20. oktober 2014 av TurtelWar Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Spennende med 4-2-3-1! Håper det stemmer, utenom Falcao inn for RvP. RvP har vært alt for dårlig i det siste. Håper heller ikke at vi tar noen sjangser med Herrera, men viss han er frisk så er det jo fint! Trenger hhan til Chelski-kampen! Spent på Blind i en midtbane-toer Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) e: 0.39 sekunder for sen. Endret 20. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Fornøyd med laget utenom RvP. Hva faen? Får starte bare fordi han er nederlandsk. Endret 20. oktober 2014 av Roger Roger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bra lag. Deilig at Janu endelig får sjansen fra start. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bra lag. Deilig at Janu endelig får sjansen fra start. Helt enig. Hadde dog foretrukket Falcao foran RvP, men det går nok bra. Får satse på at han er i bedre form nå enn for 2 uker siden. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dette kan fort bli uavgjort eller tap. Har ikke troen på at vi holder nullen, men hvis vi er kliniske foran mål så kan vi vinne med 2-3 mål. 1-3 tror jeg. Tror United kan enten vinne eller tape eller spille uavgjort. Men jeg tipper uansett 1-0, 1-1, 1-2, 2-2 osv. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Bra lag. Deilig at Janu endelig får sjansen fra start. Enig, det smaker så sinnsykt godt! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dette er store sjansen til Janu i dag. Spiller han dårlig nå så får han ikke så mange flere ser det ut som. Greit å starte med en spiss. Var en av feilene mot Leicester borte å ha to spiss hele kampen. Og siden RvP skal være kapteinen vår når Rooney er ute (alt utenom Fletch, VC eller ikke) er det greit han får starte. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) De Gea Rafael - Jones - Rojo - Shaw Blind Herrera - Di Maria Mata Januzaj - RvP Regner med dette blir startoppstillingen i så fall? Eller kjører vi like greit på med 4-2-3-1? Endret 20. oktober 2014 av G27 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 På tide RvP viser seg fram. 1-3 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Et er det de tror på MUTV hvertfall. Selv håper jeg på: De Gea Rafael - Jones - Rojo - Shaw Herrera - Blind Di Maria - Mata - Januzaj RvP Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dette er store sjansen til Janu i dag. Spiller han dårlig nå så får han ikke så mange flere ser det ut som. Greit å starte med en spiss. Var en av feilene mot Leicester borte å ha to spiss hele kampen. Og siden RvP skal være kapteinen vår når Rooney er ute (alt utenom Fletch, VC eller ikke) er det greit han får starte. RvP har vært søppel. Verdens største klippekort. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) RvP burde blitt plassert på benken over en lengre periode. Vært tragisk! Endret 20. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Diiiigg!! Endelig får vår unge stjerne litt spilletid. Han har vært latterlig god for U21, så jeg håper inderlig at han fortsetter som han har gjort der! RVP spiller nok fordi han kan være kaptein, det er den eneste logiske grunnen i mitt hode. Det er ingen andre grunner for at han starter framfor Facao så lenge han er frisk. NÅ GLEDER JEG MEG!!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvem er han skalla fyren i TV 2-studioet? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Bob Bradley? Ligner i alle fall Lenke til kommentar
Fickledick Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det er Bob Bradley Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 De Gea snakker engelsk Tipper 1 - 3, håper Januzaj gjør en storkamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå