Gå til innhold

Kamptråd - West Bromwich vs Manchester United


Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok. Uavgjort var mer enn vi fortjente, til tross for en fin start på andreomgangen hvor vi styrte alt.

Nå får du gi deg.

WBA parkerer bussen etter begge scoringene og er knapt nok borti ballen i første kvarteret av andre omgang. United hadde på en normal dag vunnet denne matchen lett, fordi de var det spillemessig SUVERENT beste laget. At WBA tar et poeng er egentlig et ran. Måten de opptrer etter 2-2 viser jo hva de egentlig ønsket ut av dette oppgjøret.

 

Når det er sagt så synes jeg både RvP og Januzaj er regelrett elendige. Førstnevnte forsvinner til sommeren med mindre noe sykt skjer, mens Januzaj må ta vare på de fuckings sjansene han får. Pr nu ser han ut som en middelmådighet, og han har mistet all edge fra fjoråret.

 

Fellaini var derimot veldig bra; vinner dueller, scorer et nydelig mål og er sammen med Blind den beste fremover på United i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

Ny skade. Surprise motherfking surprise.

Karma for deg :-P

Hæ?
Var det ikke du som syntes at skaden på Costa var så fantastisk?

 

Nei, jeg sa at det var herlig for vår del mtp. søndagens kamp.

Er jo ikke karma for meg heller.

 

Jeg mente uansett at det ikke var noen overraskelse på det som så ut til å være en sliteskade. Ikke akkurat den første i år.

Lenke til kommentar

Burde vunnet, vi har fått langt færre poeng denne sesongen enn spill og sjanser tilsier. Men sånn er det, i det minste er vi fortsatt det desidert mest underholdene laget å se på i england. På godt og vondt (for oss) ettersom vi ikke eier begrep om forsvarspill.

 

Heller en slik 2-2 match enn kjedelig antifotball ala Chelsea

Lenke til kommentar

Jaja, da lever de i en liten boble med røde briller tredd ned over øynene. Rafael er god i form, men som jeg nettopp sa så er Zabaleta mange hakk over! Andre er også bedre, bare sånn at det er sagt..

Dere er vel raske med å påpeke hvor udugelige vi er når Rafael gjør en feil, men faktum er at han har vært en av våre beste spillere i samtlige av de andre kampene han har startet i år. Og han gjorde tross alt en langt bedre figur enn Januzaj på høyresiden i kveld også.

 

Disse "brillene" er det mange fans som er glade i å snakke om. Det virker til tider som om man tror et lags supportere blir helt hjernedøde når de snakker om sine egne spillere. På tide å avlive en del myter?

Lenke til kommentar

Burde vunnet, vi har fått langt færre poeng denne sesongen enn spill og sjanser tilsier. Men sånn er det, i det minste er vi fortsatt det desidert mest underholdene laget å se på i england. På godt og vondt (for oss) ettersom vi ikke eier begrep om forsvarspill.

 

Heller en slik 2-2 match enn kjedelig antifotball ala Chelsea

 

Chelsea har puttet desidert flest mål i PL så langt denne sesongen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og jeg ler av alle som sa at Januzaj burde få starte. Utlån er det han trenger. Altfor dårlig per i dag for å spille for oss. Så jævlig og.

 

Mata var grusom også. Savnet av Rooney er umulig for oss å tåle.

 

Stor pluss til fellaini. La han starte mot Chelsea.

Angående Mata så registrerte jeg minst fem situasjoner der han helt åpenbart burde blitt spilt fri inne i boksen. Hverken Januzaj, Rafael eller Herrera så ut til å være interesserte i å spille han fri.

Lenke til kommentar

 

 

Greit nok. Uavgjort var mer enn vi fortjente, til tross for en fin start på andreomgangen hvor vi styrte alt.

Nå får du gi deg.

WBA parkerer bussen etter begge scoringene og er knapt nok borti ballen i første kvarteret av andre omgang. United hadde på en normal dag vunnet denne matchen lett, fordi de var det spillemessig SUVERENT beste laget. At WBA tar et poeng er egentlig et ran. Måten de opptrer etter 2-2 viser jo hva de egentlig ønsket ut av dette oppgjøret.

 

Når det er sagt så synes jeg både RvP og Januzaj er regelrett elendige. Førstnevnte forsvinner til sommeren med mindre noe sykt skjer, mens Januzaj må ta vare på de fuckings sjansene han får. Pr nu ser han ut som en middelmådighet, og han har mistet all edge fra fjoråret.

 

Fellaini var derimot veldig bra; vinner dueller, scorer et nydelig mål og er sammen med Blind den beste fremover på United i dag.

Ufortjent fordi WBA legger seg bakpå etter ledelse mot spillere som Di Maria, Mata, Falcao osv? Noe annet hadde vært idioti.
Lenke til kommentar

 

 

Jaja, da lever de i en liten boble med røde briller tredd ned over øynene. Rafael er god i form, men som jeg nettopp sa så er Zabaleta mange hakk over! Andre er også bedre, bare sånn at det er sagt..

Dere er vel raske med å påpeke hvor udugelige vi er når Rafael gjør en feil, men faktum er at han har vært en av våre beste spillere i samtlige av de andre kampene han har startet i år. Og han gjorde tross alt en langt bedre figur enn Januzaj på høyresiden i kveld også.

 

Disse "brillene" er det mange fans som er glade i å snakke om. Det virker til tider som om man tror et lags supportere blir helt hjernedøde når de snakker om sine egne spillere. På tide å avlive en del myter?

Jeg skrev bare fakta der, og det er at Rafael ikke er PLs beste høyreback. Rafael er god nok for United uansett hva vi kjemper om og kan kanskje bli verdensklasse om noen år. Zabaleta er bedre uten tvil, men han har flere år med erfaring enn Rafael.

 

Jeg sier ikke at han er dårlig, bare at jeg ikke trodde at noen hadde sagt at han er PLs beste. Derav kom det med brillene opp.

Lenke til kommentar

 

Ufortjent fordi WBA legger seg bakpå etter ledelse mot spillere som Di Maria, Mata, Falcao osv? Noe annet hadde vært idioti.

 

 

Jeg brukte ikke ordet "ufortjent" én eneste gang i det innlegget mitt. Derimot mente han jeg siterte at vi fikk et ufortjent poeng.

 

Men du mente vel at West Hams poeng på Stamford Bridge i fjorårssesongen ikke var ufortjent det heller?

 

Poenget mitt var uansett at United var best, og at de skulle ha vunnet kampen, basert på antallet sjanser og den generelle viljen til å angripe. Så får du tolke det som du vil. Rent underholdningsmessig synes jeg United ser bra ut, men de bør helt seriøst bytte spiss.

Endret av LimeCanes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, å bryte ned lag som parkerer bussen er en del av fotballen. Sånn er der for alle lag. Vi greide det ikke forrige sesong og det kostet oss tittelen. Dette er fotball og alle løper ikke rett frem som noen spartanere. Greier man ikke å bryte ned et etablert forsvar fortjener man ikke å vinne. Hvis du mener at United burde ha vunnet, men det at det var kjedelig at det glapp siden dere ikke satt sjansene deres er jeg med.

 

Det eneste som var ufortjent her var den ene straffesituajonen, men så skulle vel dere ikle hatt corneren Fellaini scoret på heller om jeg så rett?

Lenke til kommentar

Det eneste som var ufortjent her var den ene straffesituajonen, men så skulle vel dere ikle hatt corneren Fellaini scoret på heller om jeg så rett?

Nesj, syntes ikke det var straffe. Tvert imot; den handsen hjalp bare United - hadde Van Persie giddet å løpe etter ballen istedenfor å rope på hands så kunne han fort ha fått en kjempesjanse.

Lenke til kommentar

Altså, å bryte ned lag som parkerer bussen er en del av fotballen. Sånn er der for alle lag. Vi greide det ikke forrige sesong og det kostet oss tittelen. Dette er fotball og alle løper ikke rett frem som noen spartanere. Greier man ikke å bryte ned et etablert forsvar fortjener man ikke å vinne. Hvis du mener at United burde ha vunnet, men det at det var kjedelig at det glapp siden dere ikke satt sjansene deres er jeg med.

 

Det eneste som var ufortjent her var den ene straffesituajonen, men så skulle vel dere ikle hatt corneren Fellaini scoret på heller om jeg så rett?

Fellaini scoret ikke på corneren. Den ble klarert. Uansett så er det ganske stor forskjell på en corner og en straffe. Scorer man på en corner så kan man skylde på seg selv for at man ikke klarte å klarere ballen bort.

Uansett så kunne Di Maria ha fått frispark istedenfor en corner. Han ble dratt en del i armen.

Lenke til kommentar

 

Det eneste som var ufortjent her var den ene straffesituajonen, men så skulle vel dere ikle hatt corneren Fellaini scoret på heller om jeg så rett?

Nesj, syntes ikke det var straffe. Tvert imot; den handsen hjalp bare United - hadde Van Persie giddet å løpe etter ballen istedenfor å rope på hands så kunne han fort ha fått en kjempesjanse.

 

Irriterer meg over spillere som stopper opp før dommeren blåser, men hvor ballen spretter etter å ha truffet en hånd er totalt irrelevant.

Lenke til kommentar
Fellaini scoret ikke på corneren. Den ble klarert. Uansett så er det ganske stor forskjell på en corner og en straffe. Scorer man på en corner så kan man skylde på seg selv for at man ikke klarte å klarere ballen bort.

Uansett så kunne Di Maria ha fått frispark istedenfor en corner. Han ble dratt en del i armen.

 

Å gi bort en corner til United er vel uansett cirka like risikabelt som å spise havregryn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...