Øystein.F. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har Styx det som skal til for å karre til seg ein plass på snikepallen?ANMELDELSE: Styx: Master of Shadows Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har spilt det litt på Xbox one og er rimelig enig i anmeldelsen her. Men jeg syns det er verdt prisen på skarve 30 dollar. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Jeg likte "Of Orcs and Men" når det kom ut. En del feil, men såpass anderledes at det holdt interessen på tross av disse. Vedder på at Styx vil være mye det samme; noen blir frustrert av feilene mens andre ser forbi dem og nyter det spillet gjør riktig. Endret 17. oktober 2014 av Ralzar Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Bra anmeldelse, men samme karakter som Thiaf, tro det den som kan, når dette spillet feier AAA-spillet av banen. Endelig et ordentlig snikespill igjen. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Bra anmeldelse, men samme karakter som Thiaf, tro det den som kan, når dette spillet feier AAA-spillet av banen. Endelig et ordentlig snikespill igjen. Karakterer er noe vås som skulle vært fjernet. Lenke til kommentar
OneUp Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hva med historien. Er den noe bra, får en vite noe mer om fortiden til Styx? Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Denne har gått ganske under radaren min, men ser ut til å vere veldig i mi gate. Nok ein god grunn til å skaffe seg ein PS4, altså. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Denne har gått ganske under radaren min, men ser ut til å vere veldig i mi gate. Nok ein god grunn til å skaffe seg ein PS4, altså. Neida. Du får den til pc også. (Har PS4. Bruker den praktisk talt ikke.) Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Denne har gått ganske under radaren min, men ser ut til å vere veldig i mi gate. Nok ein god grunn til å skaffe seg ein PS4, altså. Neida. Du får den til pc også. (Har PS4. Bruker den praktisk talt ikke.) Eg har diverre ikkje ein PC som eignar seg særleg godt til maskinkraftkrevjande spel. Dessutan likar eg betre å spele på konsoll, sånn generelt. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Denne har gått ganske under radaren min, men ser ut til å vere veldig i mi gate. Nok ein god grunn til å skaffe seg ein PS4, altså. Neida. Du får den til pc også. (Har PS4. Bruker den praktisk talt ikke.) Eg har diverre ikkje ein PC som eignar seg særleg godt til maskinkraftkrevjande spel. Dessutan likar eg betre å spele på konsoll, sånn generelt. Ja, på ingen måte meningen å starte en konsoll vs pc greie. Jeg bruker en bærbar (kraftig sådan) til begge deler. Kobler den til tv. Det er noe med kosen å sitte i en sofa med kontroller i hendene. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Denne har gått ganske under radaren min, men ser ut til å vere veldig i mi gate. Nok ein god grunn til å skaffe seg ein PS4, altså. Neida. Du får den til pc også. (Har PS4. Bruker den praktisk talt ikke.) Eg har diverre ikkje ein PC som eignar seg særleg godt til maskinkraftkrevjande spel. Dessutan likar eg betre å spele på konsoll, sånn generelt. Ja, på ingen måte meningen å starte en konsoll vs pc greie. Jeg bruker en bærbar (kraftig sådan) til begge deler. Kobler den til tv. Det er noe med kosen å sitte i en sofa med kontroller i hendene. Det er nettopp det. Og så er det enklare for sånne tech-n00bs som meg. 1 Lenke til kommentar
ilyena Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ang problemet med å få Styx til å henge på kanter. Hvis du leser turtorialen på begynnelsen av spillet, så hadde du sett at så lenge man holder inne knappen for å gå og ikke løpeknappen foran en kant , så får man tak i kanten i alle tilfeller det er en kant man kan henge fra. Det er blant annet testet i denne walkthroughen : https://www.youtube.com/watch?v=txyZlHDNnOw&list=UUry1op01bJeIXDItcTT0GrA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå