Gå til innhold

ANMELDELSE: Styx: Master of Shadows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte "Of Orcs and Men" når det kom ut. En del feil, men såpass anderledes at det holdt interessen på tross av disse. Vedder på at Styx vil være mye det samme; noen blir frustrert av feilene mens andre ser forbi dem og nyter det spillet gjør riktig.

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Denne har gått ganske under radaren min, men ser ut til å vere veldig i mi gate. Nok ein god grunn til å skaffe seg ein PS4, altså.

Neida. Du får den til pc også. ;)

(Har PS4. Bruker den praktisk talt ikke.)

Eg har diverre ikkje ein PC som eignar seg særleg godt til maskinkraftkrevjande spel. Dessutan likar eg betre å spele på konsoll, sånn generelt.

Lenke til kommentar

Denne har gått ganske under radaren min, men ser ut til å vere veldig i mi gate. Nok ein god grunn til å skaffe seg ein PS4, altså.

Eg har diverre ikkje ein PC som eignar seg særleg godt til maskinkraftkrevjande spel. Dessutan likar eg betre å spele på konsoll, sånn generelt.

Ja, på ingen måte meningen å starte en konsoll vs pc greie. Jeg bruker en bærbar (kraftig sådan) til begge deler. Kobler den til tv. Det er noe med kosen å sitte i en sofa med kontroller i hendene.

Lenke til kommentar

Ja, på ingen måte meningen å starte en konsoll vs pc greie. Jeg bruker en bærbar (kraftig sådan) til begge deler. Kobler den til tv. Det er noe med kosen å sitte i en sofa med kontroller i hendene.

Det er nettopp det. Og så er det enklare for sånne tech-n00bs som meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ang problemet med å få Styx til å henge på kanter. Hvis du leser turtorialen på begynnelsen av spillet, så hadde du sett at så lenge man holder inne knappen for å gå og ikke løpeknappen foran en kant , så får man tak i kanten i alle tilfeller det er en kant man kan henge fra. Det er blant annet testet i denne walkthroughen : https://www.youtube.com/watch?v=txyZlHDNnOw&list=UUry1op01bJeIXDItcTT0GrA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...