Walter_S Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Borge kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Utrolige detaljer smukt som altid vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det gamle ærverdige bygget har nok fått hovedfokuset for jeg savner det helt skarpe detaljene i bladverket på de grønne buskene til venstre. Men det er nok fordi du har skjemt meg bort. Familien på morsia mi kom fra Borge, men jeg tror ikke de brukte denne for de var metodister. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Takk til Susss og Roar! @ Roar: Grunnen til at buskaset til venstre ikke er sylskarpt er nok vinden som leet på kvistene in i mellom eksponeringene (dette er en HDR sammensatt av 5 forskjellige eksponeringer), men selve kirken jo står "som en påle" og dermed vises skarpt. Metodistkirken vet jeg ikke hvor er her i området. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg