Gå til innhold

Postordrebrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, alt skal jo pakkes i plast i dag så hvorfor ikke også en brud med bruksanvisning på ryggen.

Faktisk så er ikke dette bare fantasi for mange jenter giftes bort til en mann , gjerne en god del år eldre som de aldri har sett før bryllupsdagen.

Å illudere at hun blir sendt sammen med andre pakker i container er jo å sette det på spissen, men hvorfor ikke.

Jeg ville kutta litt i venstresiden her og latt ramma skjære i containeren for å få en renere kant og heller kompensere med å ta litt til høyre også for å beholde hennes plass i flata som ikke avviker mye fra det gyldne snitt.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Vet ikke helt hva jeg synes om denne måten og formidle et slikt budskap. En viktig problemstilling som definitivt bør belyses. Naken lyshudet dame på pall i dårlig innpakning, er etter min mening et dårlig valg. Synes ikke kompen og sammensetningen av objektene yter tittelen rettferdighet. Hadde fått et vel så bra budskap med en eksotisk jente/dame med klær på. Gjerne tradisjonelle klær som viser deres egentlige opphav. Synes måten damen er fremstilt på, uten en tråd, stjeler det som kanskje skulle være et innspill i en debatt om import av jenter/damer. Synes ikke noe om denne måten og gjøre det på. Kanskje det ikke er jeg som forstår bildet/kunsten riktig, men dette er nå bare min mening.

Endret av member-296438
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...