Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Regn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei Harald. Her har du jammen fått Storgata i Jevnaker til å se ut som ei gate i en eller annen liten fransk landsby. Morsomt uttrykk dette Likte best V-1. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Umulig å få skarpe bilder håndholdt med lukkertid på et halvt sekund - tror jeg. Antagelig er det det som har skjedd her hvis du ikke i tillegg har brukt et av disse filterne dine igjen? Jeg går for V2. Ser du har linje ut i nedre høyre hjørne, men her gjør det ikke så mye for du har en mye kraftigere på hver side av den som går ut på kortside og langside og demper virkningen. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Umulig å få skarpe bilder håndholdt med lukkertid på et halvt sekund - tror jeg. Antagelig er det det som har skjedd her hvis du ikke i tillegg har brukt et av disse filterne dine igjen? Jeg går for V2. Ser du har linje ut i nedre høyre hjørne, men her gjør det ikke så mye for du har en mye kraftigere på hver side av den som går ut på kortside og langside og demper virkningen. Roar Dette er jo selvfølgelig gjort med vilje. Det trodde jeg var innlysende. Et ICM bilde - Intentional Camera Movement. Vil jeg ha skarpe bilder så lager jeg det. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg