Regine ? Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja, enkelt å greit hva heter dere på Instagram?? Jeg heter @ regine_ness på brukeren jeg legger ut mer profesjonelle bilder og quotes, så heter jeg @ regine_spam på den brukeren jeg legger ut bilder av alt og kan bli spam(lukket bruker) Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Dropp de "dype" tekstene på hvert bilde som dere gjerne tror gir mening, og dropp Starbucks. Du vet vel det bare er fjortissjenter/bloggere/instagrammere som drikker Starbucks? #hastagoslo #starbucks #omg #oslotur #oslolivet Annet enn det; hvorfor vil du ha flere følgere? Holder det ikke med 100+ likes på hvert bilde? Ikke misforstå meg, men er det ikke diggere å vite at de som liker bildene dine og følger deg, følger deg fordi de liker deg, og ikke bare fordi de liker brunkremen og kløfta di?Forresten, dette var ikke ment som personsangrep mot deg, men heller mot alle de fjortissjentene som jeg ikke skjønner meg på. Endret 16. oktober 2014 av Poopadoop Lenke til kommentar
spillgutten Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 jeg følger en hysterisk morsom profil: @funnyandwrong (Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå