Murillio4 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei! Jeg har et stort skap hjemme med et rack stående inni. Skapet er er ganske mye større enn racket og jeg ønsker å isolere det, pga støy :S Jeg leter etter isolasjon egnet til dette. Skapet har god ventilasjon, men ønsker å bruke isolasjon som ikke tar så godt vare på varmen. Tenkte litt på Motorom isolasjon uten alufolie? Noen bra forslag til isolasjon, ev hvor man kan kjøpe det? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Finnes vel sikker flere mulige løsninger på valg av isolasjon, avhengig av hvor lydløst du vil ha det. Tror nok helt lydløst er utelukket, da dette innebærer at det må være lufttett. Dette er ikke ønskelig i et rack. Men, så lenge det er godt ventilert i forhold til temperatur kan du vel bruke noe av det Biltema har å by på muligens? De har jo flere forskjellige typer lydisolasjon avhengig av hvilket prisnivå du ønsker. Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Supert tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå