fjarle Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Den nye iPad Air 2-skjermen reflekterer nesten ikke lys.SNIKTITT: Apple iPad Air 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nedtur at de ikke kommer med tilsvarende overhaling av ipad mini, blir litt ala "oi, vi har noen touch sensorer til overs, jaja får vel bruke de i ipad mini og kalle det for en oppgradering". Det er jo forholdsvis tydelig at de holder en del tilbake for neste år slik at når de kan oppgradere et lite stykke. uten å gi for mye. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Apple er kjent for å holde tilbake, neste iPad mini vil sikkert bli tynnere og få bedre SOC etc. iPad mini 3 ser jo kjipt ut iforhold til iPad Air 2 nå. Virker som den er generasjonen gamlere. Dog så bryr jeg mindre om speccs. Det med at den reflekterer mindre lys syntes jeg egentlig var det beste med hele presentasjonen. Bedre kamera og speccs har egentlig aldri brydd meg. Da iOS flyter så godt uansett. Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nedtur at de ikke kommer med tilsvarende overhaling av ipad mini, blir litt ala "oi, vi har noen touch sensorer til overs, jaja får vel bruke de i ipad mini og kalle det for en oppgradering". Det er jo forholdsvis tydelig at de holder en del tilbake for neste år slik at når de kan oppgradere et lite stykke. uten å gi for mye. Leste hva som var forskjellen på dem. Det er bare Touch-ID... for 100$ mer =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nedtur at de ikke kommer med tilsvarende overhaling av ipad mini, blir litt ala "oi, vi har noen touch sensorer til overs, jaja får vel bruke de i ipad mini og kalle det for en oppgradering". Det er jo forholdsvis tydelig at de holder en del tilbake for neste år slik at når de kan oppgradere et lite stykke. uten å gi for mye. Leste hva som var forskjellen på dem. Det er bare Touch-ID... for 100$ mer =/ Jepp, forhåpentligvis skuffende etter min mening. Etter min mening perfekt størrelse som reisekamerat. Ellers så synes jeg fortsatt at det er skuffende at man ikke kvitter seg med 16gb til fordel for 32, forskjellene i produksjonskostnader er jo ubetydelige, så her er det jo dessverre bare snakk om en vurdering som tilsier at flere er fornøyd med 32 enn 16 så færre vil oppgradere til 64 hvis 32 hadde vært basisutgaven. 5000 for 64gb utgaven av Air2 er uaktuelt. Dette gjelder jo absolutt ikke bare Apple, men i de andre tilfellene kan jeg som oftest kompensere med å sette i minnekort.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Noen andre som la merke til hvor horribelt "overskriftsbildet" var Stakkars gutt, håper ingen kjenner ham igjen på skolen 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Dere som kjenner iPad - stjeler iOS mye plass av oppgitt lagringsplass ? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Dere som kjenner iPad - stjeler iOS mye plass av oppgitt lagringsplass ? Nei, du har nesten den oppgitte mengden tilgjengelig. Fordelen med å nesten ikke trenge å ha med drivere. Endret 17. oktober 2014 av Audun_K Lenke til kommentar
camxer Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nå kommer det store spøsmålet: Does it bend? 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nå kommer det store spøsmålet: Does it bend? Bare dersom du har den i baklomma. Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hurra, for hovedproblemet med gamle ipaden var at den var altfor tykk. Samtidig så ser vi at den ektreme slankekuren har gått utover konstruksjonsstyrken til iPhone og vil bli overrasket om det samme ikke er tilfellet for iPad. Mindre reflekser i skjermen er jo veldig kjekt, men hadde trengt noe mer for å forsvare en oppgradering. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Dere som kjenner iPad - stjeler iOS mye plass av oppgitt lagringsplass ? På min iPhone 5S 64GB har jeg tilgjengelig 56GB. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Dere som kjenner iPad - stjeler iOS mye plass av oppgitt lagringsplass ? På min iPhone 5S 64GB har jeg tilgjengelig 56GB. Samme her på en iPhone 4s 64 GB og iOS 8 uten noe annet dill på mobilen. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Uansett Eple eller pære, så er batteritidene forsatt elendige! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 På iPad? Synes de holder helt fint jeg. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Uansett Eple eller pære, så er batteritidene forsatt elendige! Uenig. Med all den teknologien som er pakket inn i et nettbrett, så er batteritiden ganske imponerende. Jeg har selv produkter fra Apple, og er imponert over de, men jeg antar det samme gjelder andre leverandører også. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 De pakker bare inn ny teknologi, men denne burde også omfatte mindre og smartere batteriforbruk?! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg