Postkassestativ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Noen som vet hva som er best av antenne for frontrute eller overgang til fm-antenne på dabradioen? Har hatt glassantenne før å det funka utmerket. Har kjørt bil med orginal dab og da forsvannt signalet på plasser jeg hadde signal med min bil Endret 16. oktober 2014 av Fjernsyn 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Dette er det motsatte av min erfaring. Glassantenne (Pioneer) fungerte bare når rute var vendt mot sender. Og ja, jeg er meget fingernem og monterte glassantenne riktig. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Har kenwoodspiller med dab jeg. Har ikke antenne påkoblet for øyeblikket, men noen ganger tar den inn signaler alikevell. Mp vel være mottakeren som er bra og ikke antenna. Kjenner flere i nærområde som har opplevd signaltap på en spesiell plass som jeg aldri har opplevd med min radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå