Cobra196 Skrevet 16. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2014 I vinter skal jeg på en fest i overkant av en halvtime hjemmefra på sykkel ved optimale forhold. Kan like godt ha på meg selskapsklær da nesten alle eller alle de andre også gjør det. Sykkeltur vil jeg likevel ha til festen. Lurer på om andre her har erfaringer med å sykle langt med selskapsklær på. Kommer til å ha finskoene i ryggsekken og bytter sko når jeg kommer til huset. Hva med finbuksen? Hvor lett holder den seg på en sykkel i litt over en halvtime hver vei i full fart? (Jeg skal ha regnbukse på utsiden for å holde den ren). Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Hadde lett hevet alt i en ryggsekk og skiftet bak buskene i hagen^^ Svett under armene og den kjipe på festen blir man isåfall.. Lenke til kommentar
Cobra196 Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2014 Skifter heller inne på toalettet. Skal sykle med flisgenser hvis det ikke snør for mye, så slipper jeg å svette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå