pekle Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 http://www.hotdesign.com/seybold/index.html Liten gjennomgang av kvifor layout med tabellar er tvilsom praksis, samt nokre alternativ. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Foreslår at alle går over til å bruke frames! Tables og CSS suger, frames ruler! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, lenge leve frameset. Jeg har holdt på med tables en god stund, og synes det er hardt å gå over til bruk av CSS, men jeg jobber med det. Bra side, pekle! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Foreslår at alle går over til å bruke frames! Tables og CSS suger, frames ruler! Håper det var ironi! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Foreslår at alle går over til å bruke frames! Tables og CSS suger, frames ruler! Håper det var ironi! Hehe, ingen grunn til bekymring.. SÅ dum er jeg ikke *grin* Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Leste et sted her på forumet at ironi ikke er til for å bli forstått... Sant nok. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Foreslår at alle går over til å bruke frames! Tables og CSS suger, frames ruler! Håper det var ironi! Hehe, ingen grunn til bekymring.. SÅ dum er jeg ikke *grin* Phuuuu *grin* Begynte og lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå