Gå til innhold

Open office-problem!

ombaa

Anbefalte innlegg

Hei. Har seg sånn at det har oppstått et veldig kritisk problem hos meg nå. Har en skoleoppgave som jeg må være ferdig med i løpet av uka på høyskolen, og hadde skrevet 5 sider. Da hang pcen seg opp, og jeg måtte restarte pcen. Tydeligvis ble det også gjort noe systemoppdateringer mens den slo seg på igjen. Når jeg da skulle inn på dokumentet (som jeg rakk å lagre) kommer det opp sånn "filter-valg" før det kommer opp et dokument med rare tegn osv. Når jeg prøver å åpne andre dokumenter jeg har på pcen, blir de åpnet helt normalt. Mens denne er det selvfølgelig noen problemer med!! Føler jeg er jævlig stressa nå!!

Håper derfor noen kan hjelpe meg med dette. Hadde satt veldig stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg, men du han i allefall begynne med å fortelle hviket teksbehandlingsprogram du brukte og hvilket os. Beskriv også problemet litt mer nøye, hva mener du med "filter-valg"?

Vanligvis så skal det også finnes backuper av det du holdt på med, men de kan mangle det siste du gjorde, f.eks de siste 30 minuttene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...