kaaasen Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Har akkurat lest en artikkel på wow.joystiq.com, og kom til å tenke på noe. Hva brukte du din level 90-boost på, og er du fornøyd med valget? Selv angrer jeg. Jeg brukte min på en level 1 worgen rogue, siden rogue er den klassen jeg har spilt minst. I tillegg valgte jeg å sette henne på en annen server enn de to jeg vanligvis spiller på, slik at jeg kan spille med henne i tilfelle de andre er nede. Nå sitter jeg her og ønsker at jeg brukte den på en av hunterene mine istedet, selv om jeg ikke hadde tjent på langt nær så mange levler. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ikke tenk på tjente leveler. I TBC-tidene tok det 22 timer fra 1-62 med fulle 2 yrker og førstehjelp, nå er det enda lettere. 60-70 til 90 er mer arbeid, verdt det uansett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Brukte det på en priest. Godt fornøyd sålangt. Spiller discipline og er som regel top2 på healing i tillegg til all absorb Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Warlock. Angrer. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Brukte det på en priest. Godt fornøyd sålangt. Spiller discipline og er som regel top2 på healing i tillegg til all absorb Samme her men bruker den til Shadow. Er så fornøyd at det har blitt min nye main. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ble nok en druid, alltid hatt lyst på en men aldri orket å levle en ^^ Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 DK... Skjønner ikke en drit Trodde aldri jeg skulle føle meg så noob igjen (spilt siden vanilla). skal sies at jeg ikke har satt meg veldig inn i rotation. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Troll hunter fra 71 til 90, siden jeg visste at jeg aldri kom til å orke å spille meg gjennom Northrend og Cata-områdene. For ikke å snakke om at jeg var lut lei Pandaria også. I tillegg kjøpte jeg 5 andre for å booste noen 60-er som svant hen på forskjellige servere, for hvorfor ikke? Raskere enn å levle enda en mage eller enda en druid til 90. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvordan får en lvl 90 boost? Har ikke spilt siden lvl 60 var høyeste, men er nysgjerrig ^^ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvordan får en lvl 90 boost? Har ikke spilt siden lvl 60 var høyeste, men er nysgjerrig ^^ http://www.wowwiki.com/Boost_to_level_90 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg brukte min på en priest, men skulle egentlig ønske jeg hadde brukt den på druiden min i stedet. Men så tenkte jeg at druiden er jo på 85, så det er bare 5 levler. Men det er så ork å tenke på å levle de 5 siste, spesielt siden jeg ikke liker druid like mye lenger nå, som jeg gjorde før. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Synd levlinga ikke er like moro lenger. Nå går det jo ikke an å ninja loote noe særlig, og de eneste fra annen faction man møter på PVP server er BOTs, så gankingen og corpecampingen er litt dødfødt nå. Kjipt at WoW har blitt sånn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Synd levlinga ikke er like moro lenger. Nå går det jo ikke an å ninja loote noe særlig, og de eneste fra annen faction man møter på PVP server er BOTs, så gankingen og corpecampingen er litt dødfødt nå. Kjipt at WoW har blitt sånn.Da lurer jeg på hvilken død server du spiller på. De gangene jeg har levlet opp alts har jeg sett haugevis med allianse i alle soner pga. crossrealm. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er en del 0-58, men sjelden etter det... Og det er vanvittig mye BOTs... Det er kjedelig. Håper de finner på noe lurt som kan få bort BOTene. Synes det er et stort problem. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg brukte min på en lowbie pandaren monk.Angrer litt på at jeg brukte boosten så tidlig nå som jeg har sett de nye karaktermodellene i aksjon, men jeg tviler på at jeg hadde spilt noe særlig med monken uansett. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er en del 0-58, men sjelden etter det... Og det er vanvittig mye BOTs... Det er kjedelig. Håper de finner på noe lurt som kan få bort BOTene. Synes det er et stort problem. Jeg tror ikke du engang vet at det er bot nå for tiden. Mange du har blitt ganked til er nok en bot men du selv antar det er en spiller, noe det kanskje ikke er. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Mage, ikke hate her, men jeg har masse tid innen Realm Reborn, og Wow ble helt kjedelig etter det. jeg har fortsatt kjøpt expansion, men hva sier det når jeg har mer lyst og spille et nytt MMO asså Realm Reborn en Wow. Jeg er bare innom Wow for og leve i tenårings årene. for moro skyld. det er et sabla bra spill, og wow er det eneste spillet hvor de hadde så mye luksus at de faktisk måtte fjerne flyging i siste expansjon. Jeg ville drept for og fly i Realm Reborn. Titan extreme ARR er så fuckings hardcore at det er ikke sant. Og dette er en av de enkleste bossene i super end game. Jesus jeg elsker dette spillet. Er ikke meningen og gi reklame, men jeg er super fan av Wow, og synes ARR faktisk er en verdig etterfølger. Endret 21. oktober 2014 av Realzi Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Brukte den på en lvl 85 skyggeprest Nå er jeg stuck med full grønn dress , sammen med stats-nerfa får jeg helt noia. Critter 40 liksom og løper bak en busk /beg Så ser jeg, dæven moben har 20% hp I might win Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ingenting enda, og har ikke noen øyeblikkelige planer om å gjøre det heller. Stortsett hvis jeg starter en ny karakter vil jeg heller levle den opp fra starten av. Spesielt hvis det er en klasse jeg har spilt lite før, men også fordi opplevelsen med å levle en karakter har endret seg gjennom tidene og sist jeg gjorde det var som regel flere expansions tilbake. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Lvla fra 70 -90 i dungeons, piece of cake. Brukte boost på Priest som fortsatt står helt stille. Super triks er å kjøre en LFG dungeon og rase gjennom denne på lvl 90 da unlocker du alt av hva du måtte trenge av talents og skills uten å være begrenset til 3-4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå