Gå til innhold

Hvordan få Amerikansk Netflix app i Win 8.1?

TheKims

Anbefalte innlegg

Fant ingen passende sted å poste denne tråden, så jeg prøver her.

Noen som vet hvordan jeg kan få brukt den Amerikanske versjonen av Netflix appen i Win 8.1? Irriterer meg grønn over at den Norske versjonen er så nedstrippet av både filmer og serier.

Jeg har fått det til i internettleseren, men da får jeg ikke Dolby Digital lyd + at kvaliteten på bildet blir dårligere enn når jeg bruker Netflix appen.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ingen instillinger for proxy i appen så vidt jeg vet. VPN er vel den eneste løsningen jeg kommer på, men tviler på at det er verdt det for deg hvis du kun skal bruke det til netflix.

Når det er sagt kan jeg ikke skjønne hvorfor du får dårligere kvalitet i browser vs appen.

Lenke til kommentar

Løsningen som jeg bruker er Unblockus. En dns tjeneste som koster en 50 lapp i måneden eller noe sånt. Da kan jeg ha amerikansk netflix på det jeg vil av dingser her i huset. Kan bruke det på alt fra router, pc, ipad,android, xbox... Etc. Sluttet dessverre å virke for meg på ps3 for en stund siden. Men mulig det funker igjen nå. Chromecast er vel det eneste jeg har her i huset som det ikke funker på i heletatt.

Lenke til kommentar

Hola fungerte jo fint, men må fortsatt se i nettleseren som ikke har Dolby Digital å den vil ikke spille av i HD av en eller annen grunn som ikke jeg forstår.

Får bare sitte å håpe at Netflix fjerner den idiotiske region sperren snart, så vi også får et likeverdig produkt som Amerikanerene.

Lenke til kommentar

Løsningen som jeg bruker er Unblockus. En dns tjeneste som koster en 50 lapp i måneden eller noe sånt. Da kan jeg ha amerikansk netflix på det jeg vil av dingser her i huset. Kan bruke det på alt fra router, pc, ipad,android, xbox... Etc. Sluttet dessverre å virke for meg på ps3 for en stund siden. Men mulig det funker igjen nå. Chromecast er vel det eneste jeg har her i huset som det ikke funker på i heletatt.

Fungerer den også på appen i Win 8, eller kun gjennom nettleser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...