andos93 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei. Jeg har en Mercedes C180 2001 modell. Jeg prøver å fjerne rust på undersida der dekkene står. Men det er et plastdeksel som står i veien. Så jeg må demontere det fordi det er rust bak plastdekselet. Så jeg har fjernet alle clips som er skrudd fast i plastdekselet. Men dekselet står fortsatt fast. Så spørsmålet er om jeg må ta av hele plastdekselet som ligger under bilen for å komme til dekselet som er under døra, eller om det bare et enkelte skruer som må løsnes? Dette er kanskje ikke veldig bra forklart siden jeg vet ikke 100% hvordan jeg kan forklare dette ^.^ Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Et bilde sier mer enn tusen ord....... Det er et ordtak som heter så, og det tror jeg vil hjelpe veldig her....... Lenke til kommentar
andos93 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Vel, jeg tok hintet Dette er et bilde av plastdekselet jeg prøver å fjerne. (dekselet som ligger underst) Endret 16. oktober 2014 av andos93 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Også kalt sideskjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå