bla01r Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei. Er på utkikk etter nytt nummer. Skulle aldri brukt mitt vanlige nummer for å registrere bedrift da du kommer til og bli bomandert til døde av telefonselgere... (Tro meg) Så skulle hatt et nytt nummer. Men er litt kresen på nye nummer, det må begynne med 9. Hater de nummerene som begynner på 4. (OCD much) Noen som vet hvor de har dem? Sjekka OneCall, Telenor, Netcom, Chess, Talkmore, Mycall... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Du sier du har sjekka telenor, men de har jo de ? Djuice har også. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Telenor/Djuice (tror jeg) I alle fall fikk jeg 908 xx xxx som nummer, men det er mange år siden nå. Mvh Faller Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Telenor og djuice hadde det når jeg sjekka nå. Det varierer hvike nr.serier som er tilgjengelig, men tror at det kan være lettest hos Telenor/djuice og Netcom som opprinnelig satt på mesteparten av disse nr. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Du kan også se på Finn.no og QXL.no etter nummer, endel rimelige som er lett å huske der, også begynner de på 9 Edit: Du kan jo høre med den operatøren du helst vil ha om de har noen liggende som begynner på 9? Endret 16. oktober 2014 av MrAvionics Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Telenor er midt inne i en 955-batch akkurat nå ... EDIT: de numrene var ganske fine ... 95 55 70 13 f.eks. kunne vært bra for en trønder med adresse 7013 Trondheim ... :-P Endret 18. oktober 2014 av NothingForever Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hei. Er på utkikk etter nytt nummer. Skulle aldri brukt mitt vanlige nummer for å registrere bedrift da du kommer til og bli bomandert til døde av telefonselgere... (Tro meg) Så skulle hatt et nytt nummer. Men er litt kresen på nye nummer, det må begynne med 9. Hater de nummerene som begynner på 4. (OCD much) Noen som vet hvor de har dem? Sjekka OneCall, Telenor, Netcom, Chess, Talkmore, Mycall... Opplevde det samme, men var værst de første dagene. Nå har jeg satt inn en blokkering av nummere som starter på 22 og 21. Fungerer bra. Lenke til kommentar
Pj0ter Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hei. Er på utkikk etter nytt nummer. Skulle aldri brukt mitt vanlige nummer for å registrere bedrift da du kommer til og bli bomandert til døde av telefonselgere... (Tro meg) Så skulle hatt et nytt nummer. Men er litt kresen på nye nummer, det må begynne med 9. Hater de nummerene som begynner på 4. (OCD much) Noen som vet hvor de har dem? Sjekka OneCall, Telenor, Netcom, Chess, Talkmore, Mycall... Opplevde det samme, men var værst de første dagene. Nå har jeg satt inn en blokkering av nummere som starter på 22 og 21. Fungerer bra. Hehe, gjorde det samme engang. Men da jeg jobber som IKT-konsulent fungerer det dårlig. Spesielt når CGI sitt nummer er på 22.... -TS: Har 9- nummer selv. Netcom. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hei. Er på utkikk etter nytt nummer. Skulle aldri brukt mitt vanlige nummer for å registrere bedrift da du kommer til og bli bomandert til døde av telefonselgere... (Tro meg) Så skulle hatt et nytt nummer. Men er litt kresen på nye nummer, det må begynne med 9. Hater de nummerene som begynner på 4. (OCD much) Noen som vet hvor de har dem? Sjekka OneCall, Telenor, Netcom, Chess, Talkmore, Mycall... Opplevde det samme, men var værst de første dagene. Nå har jeg satt inn en blokkering av nummere som starter på 22 og 21. Fungerer bra. Hehe, gjorde det samme engang. Men da jeg jobber som IKT-konsulent fungerer det dårlig. Spesielt når CGI sitt nummer er på 22.... -TS: Har 9- nummer selv. Netcom. Ser den. De nummerene er jo hovedsaklig oslo-nummere. Venter ingen telefon derfra, så da forblir det blokkert. Men luringene har jo startet med mobil nummere også nå. Ber dem i så tilfelle ringe meg opp om 5 minutter, slik at jeg får blokkert det også nummeret. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg slo faktisk til på et usedvanlig fint nummer i natt - til 49 kr med Telenor kontant. Av åpenbare grunner vil jeg ikke skrive nummeret nøyaktig ... Det begynner på 9555, og består av 3 ulike sifre, hvorav tre 9-tall og tre 5-tall .. :-P Lenke til kommentar
mlan Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Netcom har også nummer som begynner på 9. Bare å kjøpe en kontankort startpakke og konvertere det til et vanlig abonnement. Lenke til kommentar
Gjest medlem-366407 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hello har mobilabonnement med 969-nr. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Dra innom Elkjøp og kjøp kontantkort fra hvilken som helst leverandør. De har mange liggende i konvolutter og der står det skrevet telefonnummer på. Be om et med 9 eller be om å få se gjennom konvoluttene selv. Står skrevet på utsiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Eller se gjennom kontantkortene på rimi. De har litt snacks fra tid til annen. Lenke til kommentar
Snipp1980 Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hei. Er på utkikk etter nytt nummer. Skulle aldri brukt mitt vanlige nummer for å registrere bedrift da du kommer til og bli bomandert til døde av telefonselgere... (Tro meg) Så skulle hatt et nytt nummer. Men er litt kresen på nye nummer, det må begynne med 9. Hater de nummerene som begynner på 4. (OCD much) Noen som vet hvor de har dem? Sjekka OneCall, Telenor, Netcom, Chess, Talkmore, Mycall... trådstarter har forhåpentligvis løst sitt "problem" for lenge siden... Men i tilfelle flere lurer, så finner du her en liste over hvem som eier hvilken nummerserier. Jeg forstår det slik at de som står som ledig, ikke eies av noen tilbyder og da kan man kanskje heller ikke få det. https://www.nkom.no/npt/numsys/E.164.pdf eksakt nr du ønsker, og tror kanskje er ledig? https://www.nkom.no/marked/nummerforvaltning/e.164-nummerplan/finn-tilbyderen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Lagde et program en gang i tiden som finner "gode" nummere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå