Satyrion Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvor man jeg fine mails til lokale bedrifter I Stavanger of Kristiansand? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Enailen til lokale bedrifter så jeg kan ta kontakt med dem å invitere de på julebord på min lokale resturant Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Da må du jobbe for det. Det finnes ikke ett oppslagsverk som gir alle slike adresser. Du kan ta kontakt med markedsføringsselskaper som kan selge deg lister, eller du kan begynne å søke selv. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Vet du om noen firmaer som driver med slikt i kr.sand Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvorfor ikke bare sjekke hjemmesidene til de selskapene du ønsker å kontakte ? Easy peasy.... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Hvor man jeg fine mails til lokale bedrifter I Stavanger of Kristiansand?Ta en tur rundt i byen din, oppsøk dem og gi dem en (profisjonell) lapp med det tilbudet du ønsker å gi dem (det kan også være en kreativ oregami-figur). Husk at de må bli overbevist om hvorfor de skal gidde å oppsøke akkurat din resturant. I mitt hodet så er dette noe som kunne fungert om du gjør det rett. Men jeg har ingen erfaring med sånt. Kan jeg spør hva den heter? Og hvorfor er dette ene resturant vi skal besøke? Endret 16. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå