Arodem Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Mye av fokuset fra Rad Crew denne uken ligger i den velkjente romserien.PODKAST: Rad Crew – Sesong 8, episode 12 Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fatter ikke at Alien Breed spillene ikke nevnes Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 I Black Ops 2 likte jeg Zombie moden i spillet såppas godt at jeg kjøpte spillet og season pack to ganger. Først til 360 så til PC. Likte Campaign'n i BO2 veldig godt. Switcher mellom baner i 1980 tallet og baner i 2025. Er eneste cod spill hvor man kan velge utstyr du skal ta med deg før hvert mission. Det burde virkelig komme tilbake igjen i videre cod spill. MW2 var meget bra, men ødelagt på grunn av comboen marathon, lightweight og commando. Black Ops 1 har mye artigere multiplayer. Ilag med venner så spilte jeg det til prestige 14 ganger. Gleder meg å spille Alien: Isolation, men skal se første og andre filmen først i helgen. Har aldri sedd de før faktisk. Gleder meg mest til GTAV online på Xbox One med venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå