eddieeagle Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg sitter idag med muligheten for å velge mellom disse to telefonene. (Motorolaen er for øvrig med kamera). Hvilken bør jeg velge, og hvorfor? Begge har terningkast fem i testene her fra i vår.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Syns egentlig t720'en (ikke i) jeg hadde var ganske middelmådig på alle punkter. Definitivt ikke verdig en femmer.. Lenke til kommentar
eddieeagle Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Merkelig det der. Det er ingen her som later til å like den telefonen. Men testene både her i Amobil og i IT-Avisen (http://www.itavisen.no/art/1299699.html) er slett ikke verst... Jeg aner ikke jeg altså. Og ikke er jeg godt vant heller. Sitter med en M50 telefon per i dag... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette er da 2 gamle telefoner. Hvorfor ikke vurderere noen nye, hvis du da ikke før kjøpt de billig brukt da. Jeg ville valgt S100 Lenke til kommentar
eddieeagle Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, det er brukte telefoner. Jeg får de så godt som gratis, og orker ikke bruke mye penger på å kjøpe ny telefon. Har ikke behov for det "nyeste"... Poenget denne gangen var at jeg ville ha meg en klappetelfon. (Er for distre til å huske tastelåsen, og det er usedvanlig irriterende når telefonen slår seg på i lommen og begynner å taste pin-koder....). Og nå har jeg altså valget mellom disse to... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror nok jeg hadde valgt Samsung'en.. prøvde en sånn når jeg hadde t720, og ble litt snurt fordi jeg ikke hadde brukt litt ekstra penger på en sånn istedet. Lenke til kommentar
eddieeagle Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 For øvrig, hvordan fungerer iTap ordbok?' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå