DTW Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg lurer på om noen veit om noen sider hvor du får kjøpt noen kule casemods utstyr..whatever..kule ting til toweret++ Jeg har lagt til en ATA33 8 GB disk + at jeg har 13 GB ATA66 fra før..kan dette ødelegge maskinen..oftere klikk..dra ned hele ytelsen..?? Jeg bruker den bare til å lagre ting fra LAN og sånt..ikke til spill... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 For casemods: http://www.microplex.no og http://www.3dfxcool.no Når det gjelder diskene skal det gå som smurt. Er ikke sikker på om 33-disken senker farten på hele bus'en til 33 (slik at ATA66 disken kjører på ATA33), men jeg tror det. Lenke til kommentar
DTW Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Hvis den senker hele bussen..finnes det vel en måte å sjekke hva slags bus hard-diskene kjører på..? Det står når jeg starter at master:ATA66 men det er vel ikke til å stole på..? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 20:48, DTW skrev:Hvis den senker hele bussen..finnes det vel en måte å sjekke hva slags bus hard-diskene kjører på..?Det står når jeg starter at master:ATA66 men det er vel ikke til å stole på..? Hvis det står før OS'et kommer opp, er det nok til å stole på. Lenke til kommentar
DTW Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 Det står føre OS så da.. det virker foreløpig..ga bare 50 spenn for disken..maskinen er jo ustabil men tror ikke det er disken.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 hvis en "device" som ikke støtter DMA står på samme kabel som en "device" som støtter DMA, vil ikke DMA bli aktivert på noen av dem. Ville satt de to HD'ene på hver sin kabel... Lenke til kommentar
KreAture Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Feil... Rett og slett FEIL. DMA er bare en modus som alle andre ATA moduser... Det finnes til og med flere DMA-moduser Det man taper på er at bus'en må svitche mellom to moduser for å bytte mellom diskene. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Er ikke dma og ata det samme, bare to forskjellige navn på det? Er absolutt ikke sikker, men jeg hørte en gang at det ene av det var et trademark, så man fant opp et nytt navn for å slippe å måtte betale for å bruke merkenavnet... Er jeg ute å kjører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå